Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-19 13:06:57 följande:
    Oj!!! Du va mig en effektiv en
    mm välldans
    SmillaMilla skrev 2009-01-19 13:06:14 följande:
    har du sett på mysgrodan! Finns dinosuit!
    japp beställd och klar
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-19 13:06:05 följande:
    Go dagens Här har vi varit ute i nyfallna snön, härligt!!!Händer här då? Hoppas det nåt?
    åhh mysigt med snö! här kommer säkert inte mer snö i år barnen fick bara åka pulka 2 ggr
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-19 13:19:31 följande:
    Fy för snölösa vintrar   Här är vi inte heller så bortskämda med den.. tyvärr...*mer snö till barnen*
    ja så trist men men nu läntar jag efter våren fiiiiin kombo i bildis
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-01-19 13:21:11 följande:
    Inget paket idag heller från Hippokids. grrr, nu blir jag stensur.
    har du fått besked att dina varor fanns? betalade du med kort? har du inte fått nått besked så tror jag inte du får några varor tyvärr. kontakta dom ang dina pengar
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-01-19 13:21:32 följande:
    Funderade just på om jag ska köpa 86 eller 92 men det är nog säkrast med 92, Liam har börjat växa rejält nu. Ooh, det låter bra, annars åker dom ju bara upp till knäna hela tiden.Har du nåt shysst matchnings tips?
    regnbågströjan juuuuu
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-01-19 13:24:49 följande:
    Ajust ja, den hade jag glömt Men jag tycker ju att det är sådär med Molos tröja o byxa ihop, blir jamas varning på Liam, funderar på regnbågs bodyn men inte sjutton kan Liam ha body till sommaren, då är han ju stooor pojke.
    men han kan ju ha bodyn nu i alla fall några månader sen kan du sälja den på t
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-01-19 13:28:38 följande:
    Mmm, fast eftersom den är kortärmad är den ju mer tänk till sommaren, men då är han ju nästan 2 ½ år, känns lite skumt med body då.
    haha ok då men hmm om du inte vill ha tröja och inte body till byxorna så blir det ju lite svårt
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-01-19 13:30:22 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-19 13:22:54 följande: Jodå, 2 varor ska jag få. Hon inväntade dock en annan betalning först för att se om jag kunde få 3 plagg. Det var en och en halv vecka sedan. Mailade henne i torsdags och då sa hon att den andra hade betalat. Så det blir 2 plagg. Men inget paket än. med tanke på att jag handlade på mellandagsrean och nu är det den 19 januari så kunde hon kanske prioritera mitt paket. Det var veckor sedan jag betalade. Grrrrrrr.
    ahh ok, men hon har strulat till det förr... flera har ju blivit lovade varor som sen "försvunnit" så hade jag varit dig så hade jag ringt dit, så dina varor VERKLIGEN finns
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-01-19 13:39:45 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-19 13:33:03 följande: Ringde nu och hon säger att hon la på det igår. Så jag får väl hoppas att det kommer imorgon.
    ahh vad bra då kommer det säkert imorgon ÄNTLIGEN!
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-01-19 13:41:36 följande:
    verkar ju inte klokt....hej tjejer, jag sitter på, jobbet o kikar in lite smått... Jobbar 13 tim idag så jag behöver en paus. Ingen som sett svart stjärntröja? (ej LLM, endast små kvar)Jag hoppas mitt paket från england ska komma idag, jag fick kollinumme ro det var i Stockholm igår. Paketet från my-baby har jag snart gett upp om, snart dax att kräva pengar.
    nä verkligen inte klokt

Vad beställde du från mybaby? längesen?
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-01-19 13:43:37 följande:
    fredag 9/1 beställde jag dalmatinersuit och cubacars suit. De lade på paketet samma dag.
    oj vad trist
    lillronya skrev 2009-01-19 13:43:34 följande:
    Godagens i tråden!Vad händer här?
    hellu

Inte mycket
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12