Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Stormis skrev 2009-01-28 19:42:38 följande:
    Det tycker jag med gulledu ! Karla & Max, det låter ju dessutom bra ihop å så bor de ju hyfsat nära
    Ja precis Vi hade det som ett alternativ ifall Max skulle varit en tjej..Å andra sidan insåg jag att jag inte kan döpa något av mina barn till ett namn med betoning på "r"- jag kan ju inte säga "r" på riktigt som smålänning
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-28 19:47:49 följande:
    Ha ha, här är också namn med R förbjudna, hur säger man det lixom?
    Haha, ingen aaaaning Någon tyckte att vi skulle döpa honom till Ture- hur illa låter inte det när man har r:et i halsen
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-01-28 19:56:40 följande:
    Hoppas nya bilden funkar bättre!!!
    Japp -syns nu Vad fin Hummeln är på- fast det krävs nog en Emilio för att bära upp den, tror Max skulle se ut som en hobbylatino i denCool
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-28 20:00:09 följande:
    Kollade just Kik*kid nyheter på EST... hoppashoppas att volangklänningne kommer tillbaks och i den underbara lila färgen!
    Jag spanade lite där med- tror den gröna frotteoverallen är superfin i färgen IRLRäcka ut tungan
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-28 20:12:36 följande:
    Håvade in några bilder i BT ja me
    Duktigt Ängelns gubbe Han kanske bara behöver träna sitt öga lite innan han börjar matcha som en gud
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-28 20:18:44 följande:
    Fast nu såg jag den LILA!!! Visst kan väl Milo ha lila? Den är ju mörk lila
    Klart han kan- lila är ju fint
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-28 20:21:22 följande:
    Visst e den uuuunderbar *vill ha* Men tror inte Skatten kan ha 92 i kikkid längre  långa överkroppen, blir lixom "cameltoe" med blöjan Go kväll
    Godkväll!

Jag ska inte handla mer till Max denna månaden har gubben sagt..Undrar om han menar januari eller februari Tydligen har han bestämt att jag ska handla till mig själv iställetOskyldig

Max kan ha kikkid utan att det blir mummelbyxa men de korta stumparna till ben är ett annat problem
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-28 21:06:00 följande:
    Ja, faktum är att jag hade ju köpstopp tills nyligen och det var faktiskt bra. I början vill jag ha ALLT från Molos kollektion men jag hann tröttna bara av att se det i BT så listan minskade faktiskt och det blev billigare. Bra stategi! Hoppis och skuttis? typ friskis och svettis för barn?
    Likadant för mig..tycker det är fint men av någon anledning ökar min "åksjuka" av Molosarna just nu Max har bara Småfolk på sig varje dag nuförtiden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12