Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Jaha..nu ska jag oxå kila visst- biolognörden i gubben har kommit fram och ska topsa i min näsa med sina tester från jobbet för han tror jag har influensan Man har ju inte roligare än man gör sig

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    isako skrev 2009-01-31 21:25:12 följande:
    hahahahahaha - dagens garv!
    Sån´t man får ta..- likadant att han ringer hem dagen efter mina BM prover är tagna(kommer dit efter en dag) för att säga att det såg bra ut
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-31 21:29:37 följande:
    Men de e ju lyx! Såååå nojjig jag varit i väntan på alla provsvar...
    Jo kanske det.. Men det tog ju inte lång tid innan alla på hans jobb visste vad som väntar Går inte mörka mycket där inte
  • Smultronhjärta
    Camellis skrev 2009-01-31 21:32:51 följande:
    Ja, hade jag fått bestämma hade jag varit tvättbossen i vårt hus. Men jag lever med Sveriges mest pedantiske man, så jag fick kliva åt sidan för länge sedan.
    Jag är tvättbossen här men jag har tränat gubben duktigt- varje plagg han är osäker på frågar han mig om annars tvättar han det inteCool Sen är det skönt att slippa tvätta jämt med..som nu slapp jag för jag ska ligga här och "snora till mig" så att det finns något att topsa tills han kommer tillbaka från tvättstugan igen
  • Smultronhjärta
    trunken81 skrev 2009-01-31 21:37:51 följande:
    Men gud vad avundsjuk jag blir.Varför varför varför har jag ALDRIG träffat en kille i hela mitt liv som faktiskt STÄDAR, TVÄTTAR och dylikt (frivilligt alltså)??????????!!!!!!!Vad är det för fel på mig?Eller vad gör ni med era karlar egentligen
    Min gubbe lever efter premissen- är gumman glad så är gubben oxå glad Jag kräver inte mycket- bara jämställdhet och fri shoppingkassa
    ängeln83 skrev 2009-01-31 21:40:48 följande:
    *ASG*Ååååååååh va roligt
    Jaaaa
  • Smultronhjärta
    Tjolla: Ascool husvagnCool hikmet är en toppenaffär!

Vad önskar sig Milo mer? Jag har ingen aning vad jag ska säga till folk som frågar..Max är bara intresserad av sina pussel och leklera..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12