Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

JuliaochNelly skrev 2009-02-11 10:55:40 följande:
    provar & fråga ingen...någon som har koll på när molos brukar vara?
    Förra våren var det sista helgen i maj
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-02-11 11:16:39 följande:
    Neh, inte i a4:an, men i a6:an får den plats Håller med, audi är mycket snyggare, och helt underbar bil att köra.
    Haha och vi tänkte på en A3, bara att glömma då  
    Men kanske när barnen har bältesstolar som är framåtvända, då borde det funka ?

Nu längtar jag till april månad
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-02-11 11:21:41 följande:
    Fast jag vet inte riktigt, det kan ju funka, o sen beror det ju lite på vad man har för stolar. Vi hade säkert kunna klämma in Liams stol där bak, största anledningen till att vi vill byta bil är att vi vill ha större bagage, och dragkroken såklart.
    Ja, dragkroken kan man inte vara utan och inte stort bagage heller Jätte bra att ni skaffar stor bil inför salgen Många fikakorgar och måååååååånga säckar kläder
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Emmsan skrev 2009-02-11 11:26:44 följande:
    hur många platser har du i din bil???? eller missade du mej din rackare
    Åhhh ska du med nu ???? Såååå kul !!!!!!!!!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Emmsan skrev 2009-02-11 11:30:12 följande:
    ja men OM han hinner hem o det är i slutet av april... men jag ska höra så inte pölsekärringarna lijlan, la woman ,tjolla o de andra ska med då tar vi min "buss" o samåker härifrån  liite närmre jöö
    Ja, men omväg för oss smålänningar att åka ner till dig jööööö Nu är det din tur att komma upp hit
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Emma kör hit till småland med din stora buss så blir det jätte bra !!!!!
    Då kan du ju hälsa på svärisarna också

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Smultronhjärta skrev 2009-02-11 11:39:02 följande:
    Äh min gubbe knorrar över samma sak- det har han gjort sen min första salg så vid det här laget har han nog gett upp hoppet om att jag bara skulle åka på en när två är ett måste
    Här har gubben tillochmed slutat knorra Han orkar inte längre
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Buttelina skrev 2009-02-11 11:49:52 följande:
    nu har v varit ute och lekt i den djupa härliga snön sååå mysigt sen har vi druckit varm chockald och doppat mackor lillebror tyckte chockladen var sååå god "mamma det är så gott, en till" han drack nästan en halvliter sen sa han "ohh mamma jag mätt"
    Åhh gulle Bia

Här yr snön mest runt.
    melizza skrev 2009-02-11 11:49:34 följande:
    Har ni räknat hur mycket ni handlar kläderoch skor för på ett år till era barn?? min gubbe är ju ekonom så han ska alltid räkna hur mycket som går åt till olika grejer som kläder och han fick det till att jag handlade för en ca 70 000 per år till mina tre tjejer...fasen det är ju en halv bil ju...jag har klagat på att jag vill ha ny bil
    Nej, jag har inte räknat årskostnaden, vet inte om jag vågar heller Hemlis
    JAg räknade 1 månad en gång och aldrig mer Just den månaden var det kläder och skor för 8000 kr.
    Men köper man ytterkläder till 3 barn 1 månad blir det lätt mycket pengar.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    melizza skrev 2009-02-11 12:04:00 följande:
    ja vinterkläder och vinterskor är ju helt klart dyrast och ska man då köpa till 3 barn så blir det ju en hel del......då tycker min kära ekonom till sambo att då får man spara in dem pengarna så att man har dem till vintern......ha ha spara vad är det??
    Ja spara är trist, men kul att spara till salgen
    melizza skrev 2009-02-11 12:11:33 följande:
    Loveliva: vad fin shopping och så söt tjej i vovvarna...den kombon är tokfin...synd att det bara finns i baby
    Tack ! Ja, jag kom på häromdagen att Hilda var tvungen att ha det setet
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Smultronhjärta skrev 2009-02-11 12:11:58 följande:
    Loveliva: Söta söta Hilda i BT Jag lär bli livsfarlig i mina inköp om min skrutt råkar vara en flicka- har ju beställt en lillebror
    Haha Min man önskade en pojk till Han tyckte det lät billigare Men jag vann även den gången och fick min lilla Hilda
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12