Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-02-10 09:25:03 följande:
    Slängde in några bilder i BT, Liam har dom fuuuuula leggingsen idag
    De är söööööööta ju !!!
    Tindrisen03 skrev 2009-02-10 09:30:44 följande:
    Japp, vill du ha bild? (inboxa mig din mailadress) Har beställt den, dalamatiner, koppar och fjärilar.. Hoppas bara att de inte är för små i stl till in 2 1/2-åring
    Jaaaaaaaaaa klart jag vill !!!!!  Viken stl tog du? 92 ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-02-10 09:31:58 följande:
    Nu ringde gubben, tydligen ska vi åka till Värnamo och kolla på ny bil idag, jahaaaa, brukar man inte diskutera sånt ihop först?
    Haha Sådär säger min gubbe också ibland när infallen kommer. Kul med ny bil
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Rååsa Smurfen skrev 2009-02-10 09:33:19 följande:
    fick du bilden på mail ?
    Ja men kunde inte se den Är nog min dator som inte är uppdaterad på nåt vis ...
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Nu hörde jag postis

Underbara älskade barn
  • loveliva

Åhhh underbara dalmatintröjan och röd/vit randiga byxorna kom idag och blåa linnet med stars !!!!!
    Men vad låååångt linnet är !!!! HAr linnet med olika färger på starsen och regnbåge på baksidan i samma stl (116) och detta blå är 3 cm längre Fundersam

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Tindrisen03 skrev 2009-02-10 10:03:57 följande:
    Visst var de fina. Ja jag tog 92. Min tjej är ju född okt-06 och alltså närmare 2 1/2 snart.  Tycker att denna modellen är mkt finare än klänningsmodellen till större flick
    Ja denna modellen är mycket mycket finare
    Vad kostar de då ?
    Men det spelar ingen roll för en regnbågsklänningen SKA Hilda ha !!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Undra vilken stl Hilda ska i kläningen då ? 74 eller 80 ? Hon är 72 cm lång nu och liiiiiten.

Underbara älskade barn
  • loveliva

Har länge funderat på vad Hilda ska ha till tunikan från pop, men denna kombo är väl ganska ok eller ?

033.JPG

Tindrisen03 skrev 2009-02-10 10:16:47 följande:
    När jag har frågat så har de sagt att de är normala till stora i modellen och de tär ju vad jag hoppas. Tror ingen riktigt vet ännu dock eftersom ingen har fått dem än. Ska du boka någonstans kanske det är bättre att chansa på 80 dock eftersom det är större chans att 74 finns kvar om du behöver byta
    Ja det blir nog en stl 80.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Plummy skrev 2009-02-10 11:11:11 följande:
    LOVELIVAFin kombo med Pop o Molo.Ett till förslag att matcha tunikan med, är de gula tightsen från Me&I från i fjol, Om det är samma gul nudå.. har ej sett Pop tunikan irl.
    Tack för tipset !!
    Men ja, de leggingsen är nog liiiiite stora till Hilda De i 74/80 är 10 cm för långa nu
    Men kom på att katvigs gula leggings passar bra också. Men kanske även ett par röda leggings också ? Eller vita strumpbyxor bara ?
    Haha det fanns visst ganska mycket att matcha med

Ang syskonvagn så säger jag bara URBAN JUNGLE !!!
    Har aldrig haft någon själv, men alla andra vagnar typ och ångrar såååå att jag aldrig hade UJ syskonvagn. Har enkelvagnen och den är underbar !! Dubbelvagnen är inte mycket bredare än enkelvagnen.
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12