• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Det kommer inga vantfleece från Molo nu i vår eller?

• jompa
    Skrutteruttan skrev 2009-03-01 10:30:51 följande:
    Nej, men jag kan sluta skriva i tråden . Det är sådan fart i den här tråden att det är totalt omöjligt att hitta sitt eget inlägg och eventuella svar .
    Tycker inte du ska sluta. Spelar väl ingen roll hur du skriver. Då får man väl hoppa över dina inlägg om man nu inte vill läsa dem.
    Skriv på du.
  • jompa
    JuliaochNelly skrev 2009-03-01 10:33:46 följande:
    så då kanske en 92 räcker fanns inga fina färger i större stl eller så får det bli den brunaktiga..var det inte du som hade en sådan? eller är jag ute & yrar
    Jag själv gillar ju lite mer basfärger på ytterkläder. Så jag skulle helt klart välja den bruna.
    Är det denna då du tänker på?

http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=18069

Jag har en här hemma från förra året i den stl som motsvarar 92. Vill du ha mått så ordnar jag det. De är ju rymliga och sonen som är 3 1/2 har fortfarande 92 i sin.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-03-01 10:39:37 följande:
    jaa alltså den lila är TOKFIN men den matchar inte så mycket, mer än turkost och lila då
    Men visst är det så att vissa saker som andra har hemma pssar så jäkla bra där men inte i ens eget hem.

Kan inte du komma upp till hvudstaden nån gång och hänga med oss på shoppingtur, vore så kul
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-03-01 10:42:28 följande:
    Vita prickar över hela magen på denna:Och svarta linjer runt dom röda stjärnorna på denna:
    Har det blivit så när du tvättat dem?
  • jompa
    JuliaochNelly skrev 2009-03-01 10:43:57 följande:
    jo funderar med på det då kan man varva flera lurvar till den www.luckylittleme.se/product.asp?product=1801...denna funderar jag på men den finns ju bara i 98 eller 86. kommer han kunna ha den denna våren med? På nelly sitter en 98 lurv perfekt så då kanske man ska ta 98 i jackan
    Men kolla på Ajabaja de har nog fler storlekar.
  • jompa
    JuliaochNelly skrev 2009-03-01 10:48:13 följande:
    så du tror en 92 blir bäst?sorry att jag tjatar men man orkar ju verkligen inte få hem fel.
    Ja det tror jag.
    De är rymliga och är det på gränsen till att han börjat med 98 så kan du ta 92 utan problem, den kommer passa. (Får väl äta upp det om det blir fel )

Hur gammal är han?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-03-01 10:50:04 följande:
    Jag fick skicka tillbaka dom om jag ville, vare sej det är en reklamation eller ej, eller så kunde jag behålla dom och få en rabattkod, vet inte riktigt hur jag ska göra.
    Skumt ser det i alla fall ut.
    Behåll dem om du verkligen gillar dem, men tror du att du kommer störa dig på det för mycket skicka tillbaka dem.
  • jompa
    JuliaochNelly skrev 2009-03-01 10:51:38 följande:
    hon är 4 men inte så himla stor ser ju knasigt ut om en jacka är alldeles för stor men sen vill man ju kunna ha en lurv under med
    Hmmm svårt. Vad har hon för stl i vanliga tröjor, typ Molos eller Katvig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12