Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nu köpte jag gröna tröjan Bara linnet kvar på listan då.... hehe.

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-21 19:48:06 följande:
    TjollaFina Milo i vovvesuiten och fiiiiina soffan, den såg ju urhärlig ut Förstår att den blev poppis.
    Å ja soffan är urmysig! 
    SmillaMilla skrev 2009-01-21 19:48:33 följande:
    Tjolla: Superfin soffa!!!! Å så söt kille i vovvarna. Men inte använder du den väll som pjamas?
    Joo den blev jamas igår. Använder ju mest suits som jamas och till att mysa hemma i numera.
    Duntoffla skrev 2009-01-21 19:49:31 följande:
    Haha...du betar av du Jag shoppade lite igår från Mysgrodan. Sen är det visst lite Nanookrea i helgen så det blir väl lite praktisk shopping också.Vad snygg soffan är! Jag ångrar så att vi inte köpte soffa med inbyggd divan/schäslong eller vad det heter
    Tack! Soffan är underbart skön Har länge velat ha en soffa med divan, nu har vi dessutom vars en så vi slipper slåss om dom, hehe.
  • Tjollabolla
    trunken81 skrev 2009-01-21 19:51:39 följande:
    Alltså jag blir så jävla irriterad på folk från Tradera. En person vann en auktion av mig för ett antal veckor sedan. Jag skickade personen 3 påminnelsemail efter att jag inte fått svar på vinnarmailet. Har råkat ut för att mail kommit bort så jag ville vara säker att personen fick mina mail. Idag gick jag tillslut in och kollade omdömena på personen - då har den fullt med NEGATIVA omdömen. Jag blev irriterad och skickade ett mail; ********************** Jag såg nu när jag tittade att du har en massa negatvia omdömen. Vad tråkigt att du budar på auktioner utan att alls höra av dig. Hade du ångrat dig och hört av dig så hade jag väl kanske tyckt att det varit ok trots att bud är bindande, då hade jag med gott samvete kunnat lägga ut auktionen igen, men att ignorera alla mina mail är ju bara så trist stil. Jag brukar alltid vänta veckovis eftersom folk lätt kan bli utan dator, det kan hända saker osv. men när det går såhär lång tid blir jag bara less.  Förstår inte varför man lägger bud om man ändå inte är intresserad. Dessutom kostar det pengar att lägga ut annonser på nytt. Vad är så svårt med att höra av sig?************************ då får jag detta till svar nästan DIREKT!!!!!!!!!!!!!!  Kanske för att det hänt lite saker som jag inte har lust att diskutera med främmande människor,sakersom jag prioterar mest än nån jävla vunnen aktion på blocket.....Och vad var det jag vann av dig då och för hur mycket,har liksom inte haft datorn på ett tag,försökt att skriva och förklara förvissa men är man kaxig så får man kaxiga svar tillbaka....... ********* så man har tid att vara dum i huvet på tradera, sitta o buda o sånt, men inte betala en auktion som tar nån minut? ehhm...och förklarat för vissa, hur fan ska jag veta det när människan inte förklarat för mig! *GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR* Blockat från mina auktioner thank goooood
    Herregud! En del är inte kloka! Vill du inboxa namnet så man slipper den människan...?

Jag har fått ett negativt omdömme på T. Jag mailade och mailade en som vann en av mina auktioner, säkert 4 mail. Efter 1½ månad satte jag negatvit på honom. Det tog 1 minut, sen hade jag med fått neg. DET kunde han minsann!! Man blir så jäkla arg!!
    ängeln83 skrev 2009-01-21 19:55:26 följande:
    Bra val med 2 divan delar Här hemma är det ständigt bråk om divanen, men jag vinner oftast
    Kan tro det
    melizza skrev 2009-01-21 19:50:46 följande:
    Tjolla: gud vilken fin soffa och söt Milo i dinosarna......blir nästan sugen på dem dinosarna till Stella men jag tycker nästan att dem är lite för killiga....
    Tack! Gratis blev den med då vi fick den i julklapp av min far KLART att hon kan ha dinosar!!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-21 20:07:37 följande:
    Å massa fint ju!!
    Buttelina skrev 2009-01-21 20:11:19 följande:
    hehe sorry men den suiten är fin! och lillebror älskade den! fiiiin bil sa han han har inte velat ta av den på hela dagen
    Kan tro det Milo älskar cubacars tröjan, han hade verkligen gillat den suiten med!
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2009-01-21 20:25:01 följande:
    Min omgång gick också över förväntningarna, fick in 1345kr på 12 auktioner nästan allt beg
    Grattis! Vad skoj! Mina går ut imorgon, har en del som jag gärna vill ska stiga liiite till.... *hoppas på ninjor*
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2009-01-21 20:29:57 följande:
    jag håller tummarna, mina fick massor av ninjor. Fattar ingenting, trodde inte folk hade pengar nu???
    ÅÅ! Skicka över dom till mina auktioner då Nej man trodde ju inte det, men tydligen. Vi sålde vår gamla soffa på blocket med i måndagskväll för 3000. Var tveksamma till att få den såld överhuvudtaget nu efter jul liksom...
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-21 20:31:59 följande:
    Jag hoppas också på lite ninjor på söndag. Det började bra men har avstannat lite nu
    Tycker det stannar ofta av innan det kommer igång igen dom sista 2 dagarna. Det kommer nog!
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-21 20:35:01 följande:
    God kväll Kikar in innan jag ska natta mig själv*ögonen går i kors*Tjolla: Underbart fin soffa- tur att den blev godkänd
    Tack Ja den klarade testet ikväll
    ÅÅ förstår att du är tröttis...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12