Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-22 09:36:46 följande:
    usch ja det känns såå himla onödigt
    Å nej det vill jag INTE. Vill inte vara sjuk.... Men det är väl oundvikligt att smittas när man jobbar med barn. Får väl hoppas på lite post idag iaf som piggar upp

Hur löste ni det med bilen då, gick den att köra överhuvudtaget? Man blir så jäkla arg när folk inte kan skilja på mitt och ditt! När vi var på Öland i somras så tog nån vår ena backspegel till bilen och krashade. Hittade delar av den nere på stranden. SÅ onödigt och 2000 spänn för oss bara för att några ungar var rastlösa...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-22 09:38:39 följande:
    TjollaJaaa, äntligen, Bombom i Malmö hade en kvar, blev sååå glad. VV mössorna verkar ju kanon till men jag vägrar betala 39 kr i frakt för en fjuttig mössa.
    Ahh vad bra!! Den är underbar! Hmmm ja det är ju lite dyrt såklart.... Poppen skickar in billigare om du mailar? Dom har väl VV?
    Förresten hade bombom hos er kvar några blå katvig velourisar?
  • Tjollabolla
    JuliaochNelly skrev 2009-01-22 09:45:13 följande:
    var faktiskt där i tisdags såg jackor då...men det är byxor du vill ha ? villken size? ska dit idag nämligen och om du vill kan jag kolla
    ÅÅ ja tack!! Ja det är byxorna jag är ute efter. 98 eller 104 hade varit toppen! Finns båda så helst 104, han har 92 nu i dom vi har.
  • Tjollabolla
    JuliaochNelly skrev 2009-01-22 09:48:22 följande:
    kollar kolllar ha det toppen idag alla nu måste jag klä busfröna & ge mig ut i den nedrans snön
    Tack! åå har ni snö.... Vad mysigt! Här är det bara regn och grått som vanligt....
  • Tjollabolla
    melizza skrev 2009-01-22 10:06:29 följande:
    Butte: fy f*n vilka idioter det finns alltså...stackars er....det är så förbannat tråkigt och jobbigt att fixa med sånt och speciellt när det inte är en själv som orsakat det.....usch....skickar kramar som tröst.Tjolla: Krya på dig!! Hoppas det inte är influensan och att blir bra snart!!Idag har Stella dalmatinerbyxor till dagis....hon var så glad att ha på sig vovvarna...ska jag ha vovvarna idag sa hon imorse när vi skulle ta på henne....
    Tack
    Å såå gulligt. Alla barn blev som tokiga i Milos dinobyxor igår
    ängeln83 skrev 2009-01-22 10:00:00 följande:
    Aaaah, har ju velat ha den från början men turkost är ju inte riktigt Liams färg, men nu struntar jag i det Ville gärna ha en utan luva nu när han börjar dagis, flåt, förskolan Det fanns ju ganska många när jag var där, såg nyss att du redan fått hjälp
    Å han är ju hur fin som helst i turkost. Har du fått hem den än? Hoppas hoppas det finns ett par små byssor kvar åt Milo, älskar älskar den färgen och måste ha ett par i större storlek. Dom passar ju verkligen till allt dom byxorna.
  • Tjollabolla
    H04 A07 skrev 2009-01-22 10:10:53 följande:
    Dags att åka till doktorn med dottern, inne på dag 5 med feber och blir bara slöare och slöare. Kikar in sen.
    Stackaren! Hoppas dom kan hjälpa!
    trunken81 skrev 2009-01-22 10:11:36 följande:
    Måårning folks Varför kommer det aldrig nån snö här i trista skaune?verkar bli två snölösa vintrar och mörkt och ruggigt på mornarna, och då sover ändå pluttas länge.
    Ja apdrygt är det! Vill ha lite snö iaf så man kan testa pulkan....
  • Tjollabolla

Å mina tradera auktioner börjar gå riktigt bra! Har gått med vinst på en hel del. Framförallt på skaljackan från pop som jag fyndade för 200 på T, den ligger på 353 nu En auktion skulle jag dock verkligen vilja att den höjdes iaf en 100lapp. Annars är jag nöjd, dom går ut ikväll.

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-22 10:19:27 följande:
    Va roligt Alltid kul när grejerna går bra, jag blev lite besviken över en body som gick ut igår, men men, det var nog lite tidigt att sälja den. Är sugen på att lägga ut mera men nu kan jag inte rensa Liams garderob mera.
    Haha nej då är det ju svårt om man inte har ngt att lägga ut.
    Hmm. Milo somnade i soffan. Han mår kanske inte heller bra.... Ska bära in honom i sängen och själv passa på att sova. Kommer in sen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12