Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Maj bebis skrev 2009-02-15 21:55:25 följande:
    Vet nån om man kan hitta katvigs bäddset på rea? Eller Mairo eller gunilla axen ?
    Jag vet att barnrummet.com har rea på Moln bäddset, men vet inte om där finns några kvar nu.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Nova76 skrev 2009-02-15 22:09:29 följande:
    Åh, så fastnade jag på Onlys sida! Bara 20 kr i frakt, sånt gillar vi! Ursäkta OT. såååå fin!
    Kan du länka ? Är shoppingsugen
    Underbara älskade barn
  • loveliva

God morgon

Känner mig ensam här, hoppas ni andra sussar gott ....
    Här har barnen fått för sig att 05.30 är en bra tid att gå upp Fundersam

Underbara älskade barn
  • loveliva
    H04 A07 skrev 2009-02-16 06:43:47 följande:
    God morgon. Här är jag vaken i alla fall, barnen ska väckas snart. det är ju dagisdag i dag (som sonen säger). Annars brukar de sova till 7.30, och det tycker man är tidigt. 5.30 är jag död :)
    Heeeej
    Det är dagisdag här också, men hade nog räckt att gå upp 7.30.
    Men jag ska ta tag i den enorma disken nu
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    maugu skrev 2009-02-16 06:45:10 följande:
    Du är inte ensam..båda mina är oxå uppe
    Smultronhjärta skrev 2009-02-16 07:11:03 följande:
    God morgon!Här är det morgon sedan halv sex i vanlig ordning och tack och lov har mina auktioner poppat upp på morgonkvisten, Powerlistern är verkligen seg numera! Denna gången tog det "bara" 10 timmar innan de kom upp
    Nogula skrev 2009-02-16 07:14:03 följande:
    gomorgon på er. Här är alla barnen uppe, men två ligger kvar i sängen och tittar på tv och en sitter i soffan och tittar August ska till dagis om en stund och vi andra får väl hitta på nåt kul, Nora har sportlov
    God morgon !!

Jag är färdig med min enorma disk nu, känner mig lite duktig
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    maugu skrev 2009-02-16 07:21:41 följande:
    Det ska du vara-jag tog tag ivår oxå fören stund sedan..väntar idag på tyska skorstensfejaren..min tyska är inte så bra men maken instruerade mig vart han ska..dagens äventyr..annars väntar jag på masssoorrr av paket från Sverige..posten kommer i dag.
    Åhh vad kul med massa paket !!!! Har du köpt någon babyklänning från Molo ?
    Lycka till med tyska språket senare idag
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    maugu skrev 2009-02-16 07:28:27 följande:
    Ja-köpte från EST..dock i stk 80 för nästa sommar...tänkte ha dem som tunika med mina byxor i stk 68
    Vilket print ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Nu funderar jag på om jag ska köpa regnbågsklänningen i stl 68 ? Fundersam
    Har redan kopparna, dalmatin & butterflies beställda. Men kan jag låta bli regnbågen ? Räcka ut tungan

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Zvartaliljan skrev 2009-02-16 09:23:44 följande:
    KÖÖÖÖP! och 74 blir nog bäst, hur lång är hon? 92 var ju perfekt längd på gränsen till lite lång på Maia som är 92cm så är hilda närmre 74 lång så ta 74
    Hon är 72 cm nu. Har tagit 74 i de andra klänningarna och de kommer nog vara för långa just nu. Så därför jag tänkte en 68:a hade passat bra nu ?
    Evelonn hade ju mätt en 86 och en 92 och det skiljde 3 cm mellan dem på längden, så jag antar att det skiljer 3 cm mellan alla stl ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Zvartaliljan skrev 2009-02-16 09:36:26 följande:
    Det är inte alls säkert att det gör. Det kan vara olika mellan storlekarna hur mycket som skiljer. men visst, 68 skulle nog sitta perfekt nu men 74 blir nog absolut inte för stort iaf och då kan hon ju ha den i sommar med
    Hmm ja blir nog bäst med 74, 80 känns alldeles för stort tror jag....

Förrästen, var har du köpt Maias gula strumpbyxor ?
    HAr letat & letat men hittar inga gula någonstanns Skulle vilja ha det å matcha de fina molo klänningarna
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12