Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Måååårning på er

Butte--- fy fasiken va tråkigt och ONÖDIGT med er bil   sånt där gör mig vansinnig!! Hände min pappa en gång, nyköpta bilen hade nån sprejat rullstolsmärken med mall över hela bilen, såååå onödigt och meningslöst

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 09:34:50 följande:
    Jaa jag antar att det är den. Har hostat hela natten och ont i hela kroppen. Ingen feber direkt, men ack så trött ändå. Milo är sååå pigg, fattar inte vad som flugit i honom!!
    E du sjuk stackare   *kryapådigkram* från oss
    pyssel pyssel pyssel och en massa pusslande
  • RååSa BuBBlan

Hej tjejer!

Massa fina bilder i bildis

Här snöar det massor idag, rätt mysigt även om man e lite sugen på vår och värme..

Lite hoppingsugen är jag, men vettesjutton VAD jag ska köpa.. Hm.. strumpor skulle vi behöva iofs

Å min jätteladdning på T gick ut igår och jag har sålt för 5513.- i Januari Räcka ut tungan dom pengarna kommer väl till pass bland alla fina nyheter

• RååSa BuBBlan

Finns det gott om IdaT strumps nånstans? Nån som vet?

• RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2009-01-22 16:04:35 följande:
    Det är vekligen farligt att vistas i den här tråden för man får verkligen shoppingdjävulen i sig . Fast det är roligt. Massa fina barn i BT...
    Jo tack! Det är totalt livsfarligt   men fyyy så skoj det är Räcka ut tungan
    Pepper79 skrev 2009-01-22 16:06:48 följande:
    Kl Kids har. Fast inte på rea, men fraktfritt
    Tack så mycket!!
  • RååSa BuBBlan

Tjolla-- Ja, denna månad gick det riktigt bra med försäljningen! 29 plagg, en åkpåse och en vagnklädsel   har ju några som går ut om några dagar åxå så jag hoppas på nån tusenlapp till

SmillaMilla skrev 2009-01-22 16:05:13 följande:
    åhhh hjälp 5513 kr! Och jag som är glad för mina 1200 Fast de har ju inte gått ut än. Men stiger de till 1800 är jag glad
    Å men 1200.- e himla bra pengar det åxå!! Blir en del Molosar för det åxå faktiskt
  • RååSa BuBBlan
    melizza skrev 2009-01-22 16:11:06 följande:
    shit vad mycket du sålt för.....men Bubblan har väl massvis med kläder för det...hon lär ju inte gå naken iaf eller själv har jag fått sålt för 2500 och ikväll ska det ut mer
    Yes! Hon har kläder så hon klarar sig ändå   har en hel blå IKEA kasse kvar som ska ut på T den närmaste tiden
    Pepper79 skrev 2009-01-22 16:13:38 följande:
    Måste bara berömma Rackamaja lite. jag skickade e-mail i måndags och frågade efter en tröjafrån Katvig som jag inte hittat i rätt stl. Fick svar att den inte fanns i den stl, vilket jag inte räknat med heller. Så igår kväll fick jag e-mail från henne att hon hade hittat en på lagret i den stl jag ville ha. Sååå bra service...
    Å det är service de!!! *me like*
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-01-22 16:17:19 följande:
    Men åååh, vill också ha en massa T pengar, men just nu har jag inget att lägga ut, förutom linnen och shorts, men det känns lite väl tidigt.Kanske man skulle ta och sälja buggan nu?
    Å ska du sälja den så sälj absolut nu inför våren!! Bästa tiden o sälja Buggor e de
  • RååSa BuBBlan
    jojoa75 skrev 2009-01-22 16:24:39 följande:
    Glad!!!Ringde bombom, de hade en lila hummel vinteroverall i 98 kvar till nästa vinter till Emma! Så nu har jag köpt den o den kommer på måndag! Toppen!Fyndade en brunrosa på nån rea/adventskalender, men då säljer jag den sen i höst o köper en molo.Tycker nog mer om den lila än den brunrosa o jag vill nog inte ha två hummel..Men gah vad glad jag blev! 50 % är nice
    åååå den e ju sååå fin!! å priset blev ju toppen då ju Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12