Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-23 08:10:31 följande:
    Bubblan: Är det fortfarande 68 som är lagom som knickers, eller det funkar med 74?Får absolut inte bli för korta byxor, måste vara knickers!
    Å jag blev lite osäker faktiskt! Undrans om inte den tajtare mudden kan va aningens obehaglig och om den kanske är FÖR tajt i ett par 68:or?  Skulle vilja prova!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-01-23 08:17:07 följande:
    hmm visst kan väl melker ha knickers???? eller??
    Å varför skulle han inte?
    lillronya skrev 2009-01-23 08:18:11 följande:
    Å jag trodde att du kanske hade köpt några redan...Jag skulle också vilja prova.Hmmm sitter med dalmatinerbralls i korgen. Alltså jag tycker så mycket om dinosaurieprintet så jag skulle nästan kunna gå ifrån min inte-köpa-molobyxor-princip.
    Nope! Inte riktigt knickers säsong här än

Å men köp ett par dino byxor!!!  BUMS!!! Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 08:23:25 följande:
    Klart han ska ha det!! Dom var ju ursnygga både till turkost och orange... Jag har ju byxorna men jag är liiite sugen på dennawww.luckylittleme.se/picview.asp?pid=16063 
    Sååååååååååå himla fin!!!!   *ÄLSKAR ÄLSKAR*
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 08:21:46 följande:
    Godmorgon! Idag mår jag ännu risigare. Å Milo är suuperpigg såklart. Blääää! Rusar till LLM och försöker att inte shoppa...
    Stackare   *kryapådigkram*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-01-23 08:28:39 följande:
    Hur stor är han?Emilio hade 62 i sina förra sommaren. Då var han väl 70 cm eller nåt sånt.
    Å så fin i dom blå ränderna!!
    lillronya skrev 2009-01-23 08:26:14 följande:
    De är snygga till brunt med. E har suiten med brun luvtröja idag. Jättefint!Alicia här, hon ska fylla 12 år, fick ett bryt när hom fick syn på Emilios dinosuit. Hon "kräver" att jag letar upp en sån där tröja till henne. De är för roliga!Tröjan är jättefin!
      fy va cool hon skulle va i en sån!!
  • RååSa BuBBlan
    jojoa75 skrev 2009-01-23 08:33:26 följande:
    Morning!
    mårning
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-01-23 08:36:50 följande:
    Tack!Ja hon hade varit jättecool i en sån tröja.Hon har älskat dinosurier sen hon var liten.Så fort hon kunde läsa har hon läst allt hon hittar om dinos. Har tjocka faktaböcker som hon har läst från pärm till pärm. Klart hon ska ha en sån tröja!Nu börjar jakten på en sån.
    Å en sån Dinofantast MÅSTE få en sån tröja!!!  Vilket härligt intresse
  • RååSa BuBBlan

Go dagens

Å jag har fått paket, men orkar bara inte hämta ut det, låååångt till posten ju

• RååSa BuBBlan
    isold2003 skrev 2009-01-23 14:06:57 följande:
    Hej hej! Långt till posten?  Det brukar väl inte vara något problem när det gäller barnkläder? Eller är det annat i paketet?
    Hej

Jo när man just varit ute på långpromenad till just posten   så känns de så där å ta en till   de är nog Hippo ordern i paketet tror jag
    ängeln83 skrev 2009-01-23 14:07:13 följande:
    Fina bubblan i BT Härliga snö bilder.Meh, hur kan man låta bli?Fick också en avi, lite halv jobbigt sådär, men jag får väl bege mej till posten sen, vill ju ha mitt fiiiina kakfat ju.
    Tack   ja vi har verkligen vintervitt just nu *härligt*

Se ovan varför posten inte hägrar Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-01-23 14:13:19 följande:
    gaahh vad säger ni tjejer, ska jag ta en till katvig turkos velourklänning??? hon har en i 98 nu och den jag funderar på att köpa är 110. jag ÄLSKAR ju den, men kommer jag tröttna? åhh svårt
    Beroende på vad de är för pris så skulle jag ha slagit till, det går ju alltid å sälja vidare OM man tröttnar då utan större förlust
  • RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-01-23 14:15:22 följande:
    Ja, det är lite överdrivet. Jag tyckter omdömessystemet är suveränt, men det börjar bli extremt. För inte så länge sedan fick jag ett mail från en kille som undrade var hans paket var. Auktionen hade gått ut dagen innan... men "Hello, McFly", lugna ner dig lite nu grabben...
    Å jösses! Förvånad Va tror folk liksom!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12