Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-01-20 00:14:47 följande:
    Nää jag har ju lagt min "lilla" lista hos Bombom men läääängtar tills jag får åka ner o hämta allt. Men imorgon får jag ääääntligen hämta min overall. Lyckades fynda en regnbågsoverall till 50% rea Själv då?
    ohh nice

jag shoppade en dinosaurie suit igår men annars är det lugnt. väntar på två suits och ett par leggings också. bör komma imorgon
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-01-20 00:21:18 följande:
    vad väntar du på?
    en gamla bilar suit, en dalmatiner suit och ett par dalmatinleggings och sen dinosuiten då
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-01-20 08:21:49 följande:
    Men nu blir jag knasig om jag inte htitar den cerise/vit-randiga tunikan m gröna kantband snart...
    åhh fick du inte tag i den?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-20 08:23:46 följande:
    Blev en svart tröja med vita stars och turkos kanter   God morgon!
    hehe, du kommer snart ha hela kollektionen *inte lönt att rensa på listan*

Har du köpt dinosuiten än?
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-01-20 08:28:37 följande:
    God morgon i ottan. Någon mer som redan spenderat hela barnbidraget?
    ohh just det, det är ju idag Räcka ut tungan

vad har du shoppat?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-20 08:28:49 följande:
      nä det finns mycket jag inte ska ha, ingen dinosuit än.. Velar lite på just suitsen då jag sa att jag inte skulle ha fler
    men kom igen nu, köp lite fler suits... det är ju sista storleken Räcka ut tungan
    LA Woman skrev 2009-01-20 08:29:22 följande:
    Godmorgon tjejer Idag ska jag och Everlonn till öppnis med våra små tjejer och med Felicia söta lilla fästman, så de får busa av sig. Sen ska vi till B&R och handla en massa härliga Molo som ligegr där och väntar på oss!! Är inte heller så sugen....
    vi ska också till öppnis idag och när jag kommer hem hoppas jag att det ligger två suits och ett par leggings i lådan
  • Buttelina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-20 08:33:33 följande:
    Butte: Kik kid volangklänning... e den liten i storleken!? isf, HUR liten?
    nä tycker inte att den är liten. isabel har strl 104 på sig idag och den sitter perfekt, tom liiite lång kanske
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-20 08:33:59 följande:
    Butte--- Jo jag VEEEEET   men är lite i sparartagen och prioriterar lite just nu   och suits har vi sååååååå många ju   Dino e ju iofs en av de finaste och man kanske inte borde låta bli
    en dinosuit är ett måste
    saturnina skrev 2009-01-20 08:38:56 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-20 08:29:31 följande: Mest rea. Bus & rackartyg hade kvar den blå velourklänningen från Katvig som jag INTE fick av Hippo.Hittade som av en slump Molo turkos lurvfleece med gula kantband som jag så grämt mig över att jag inte köpt till Gustav. Köpte den direkt plus kopptröja till lillan.Pärlleggings.Next på listan är en tröja med pärl-ärm i storlek 116 (hittar inte) plus Bambitröja från Småfolk. Måste invänta T nu... Håll tummarna för att jag äntligen får ett paket från Hippo idag.
    åhh nice hopping tummarna hålls
    snigelina skrev 2009-01-20 08:40:39 följande:
    Neeej
    åhh men jag har en teori... den ska ju komma med andra sändningen... kanske kan man inte förbeställa den då? eller hmm
  • Buttelina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-20 08:51:26 följande:
    Tack! fanns bara 80 kvar nämligen men butiksinnehavaren saden va liten, ville bara dubbelkolla m proffset Men då hoppar jag över, kommer bli tokstor ju...
    jag kan visa bild i bildis sen Skrattande. den kommer säkert funka på henne till hösten
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-01-20 12:14:05 följande:
    Nu har jag pratat med Linnéas butik och fixat en grön Kik Kid-volangklänning till Stella att ha i höst/vinter. Hon är så fin i grönt! Har även ringt Vildänglar och hängt undan min hett efterlängtade tunika, men ägaren var inte där så hon som svarade visste inte om de skickade eller ej.
    ohh jag med en svart på väg hit *glad*
  • Buttelina
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-20 12:45:14 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-20 12:43:46 följande: Hihi fler som gillar Linneas butik Beställt en lila lurv och flowertröja
    hehe det är nog en del som ringt dit för hon skrattade lite
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12