Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-20 13:24:08 följande:
    Det enda som jag fastnade för var bigapple jackan i lila/rött... Men fy vilka trista färger, ränderna var ju skitmesiga.
    nää de lila/vita är ju underbara och de grön/gröna och blå/blå jag är kär
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    emmelina skrev 2009-01-20 13:29:57 följande:
    Hej. Såg ert matchningstips på villervalla mössa till turkosa lurven, så fint! Hur är de mössorna i storleken? Min grabb är 13 mån men har inte så stort huvud, undra om han kan ha 0-1 år då?
    nä det är på tok för litet. min son är inte ens två år och har 3-4 år i mössan ta minst 1-2 år
    tinkerbell74 skrev 2009-01-20 13:30:09 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-20 13:25:38 följande: Vi får hoppas att de är snyggare irl. Det finns mååånga Katvigfärger som jag ratat när de kommit för att se bli förälskade i så.... Inte bara Katvig. Som höstens Molokollektion, jag trodde inte jag skulle köpa ett enda plagg. Men det har jag ju gjort... *harkel*
    ja det har du ju gjort
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-01-20 15:49:32 följande:
    Molo håller lagersalg två ggr om året i Köpenhamn det kunde jag hjälpa dig med
    din lille filur, du är ju på tjocken STORT grattis till dig och gubben din Det är tack vare all lufttorkning, som gjorde att mannen därhemma inte kunde motstå tänk alla underbara små suits du kan köpa nu
  • Buttelina

åhh lillebror har sin fina vovvetröja på sig dag och isabel är sååå avis. "får inte jag nån tröja med vovvar på mamma" också putar hon med underläppen sötrumpan måste ju få en dalmatinertröja, eller vad säger ni Räcka ut tungan

• Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-20 16:31:20 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-20 16:29:46 följande: Såklart hon måste!!!
    ängeln83 skrev 2009-01-20 16:32:57 följande:
    Men ååååh, sötnosen då, klart hon också ska ha vovvar.
    så ni tycker det
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-20 16:39:11 följande:
    Å butte!!! ISABEL SKA SKA SKA HA EN VOVVETRÖJA
    isako skrev 2009-01-20 16:55:00 följande:
    Jag handlar inte därifrån av den anledningen! Upp till henne tycker jag att skriva att det kostar mer till andra länder etc... Butte - Klart tjejen skall ha en vovvetröja Usch ja läppen.. Den är en killer, inte många gånger man kommit runt den
    Tjollabolla skrev 2009-01-20 16:48:49 följande:
    GRATTIS Smultronhjärta!!!! ÅÅÅ vad kul!!!Butte; KLart Isabel ska ha en vovvetröja, hur har du ens kunnat motstå? Milo har sin vovvesuit idag, såå fin. och STOR! Vad har du till tröjan?
    visst måste hon det som får mig att motstå är priset fast hon måste nog få en fast jag hittar inte den fraktfritt nånstans hmm
    Tjollabolla skrev 2009-01-20 17:05:41 följande:
    Å köpte nyss ett par blåa starsbyxor och en grön starströja på Batinki Hoppas Hoppas dom fanns kvar!! Nu har jag nog betat av min lista för denna sändningen...  hehe
    hehe, duuu din lille shoppinggalning
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-01-20 16:48:49 följande:
    GRATTIS Smultronhjärta!!!! ÅÅÅ vad kul!!!Butte; KLart Isabel ska ha en vovvetröja, hur har du ens kunnat motstå? Milo har sin vovvesuit idag, såå fin. och STOR! Vad har du till tröjan?
    vad jag har till bias vovvetröja? idag hade han röda velourisar och pops gröna strumps
  • Buttelina
    loveliva skrev 2009-01-20 18:47:03 följande:
    Åhhh kommer det lilavita katvigsar ??? Låter som om jag kommer shoppa många såna
    kolla på katvig.dk de är såååååå läckra!
  • Buttelina
    loveliva skrev 2009-01-20 18:55:24 följande:
    Tror ni lilla Hilda kan ha dalmatinleggingsen i 92 ?
    nä det tror jag inte
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-01-20 18:57:42 följande:
    Jupp, Liam ska absolut ha lila/vitt linne.
    hit kommer det flytta en massa lil velour och en lila vit velourklänning

åhh jag fick hem UNDERBARA suits idag dalmatinerna och bilarna vad bilarna är fiiina isabel fick dalmatiner leggings och hon blev heeeeelt kär!

angående strl på leggingsen... dom är precis lika stora i strl som tidigare
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12