Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Everlonn skrev 2009-01-10 16:00:07 följande:

Huff huff *tänker så det ryker* Kanske...var så koncentrerad på pojk katvig till systers lille så jag knappt la märke till tjejsidanMen de hade en hel del rosa/orange katvig...sen vet jag faktiskt inte..Men maila och hör! Känns som de alltid sitter vid mailen
    Tack! Jag får göra det.
  • tinkerbell74

Pepper79 skrev 2009-01-10 16:12:22 följande:

Fanns flowersuit på Gömstället i hbg, 74:a till 50%. I alla fall igår
    Hittar ingen mailadress till Gömstället?
  • tinkerbell74

Å va jag avundas er som bor i städer med flera danska butiker...
    Här finns ju bara Batinki. Sportif som också sålde Molo, Katvig osv. har SLUTAT med barnkläder, jag började nästan gråta när jag upptäckte det.

• tinkerbell74

snigelina skrev 2009-01-10 16:24:06 följande:

Vi har inte en endaste butik Den som finns ska slå igen och de har iofs aldrig haft Molo..
    Tycker synd om oss!
    Jaha, ska de slå igen... kanske därför de inte iddes svara på mina mail.
  • tinkerbell74

isako skrev 2009-01-10 16:24:49 följande:

Alltså en fråga som kanske är dum, men eftersom jag är ett nyblivit Molo fan...När barnen växt ur byxorna använder ni dom som knickers då eller?
    Japp. Eftersom de är så rymliga i midjan så funkar små storlekar på större barn.
  • tinkerbell74

Nova76 skrev 2009-01-10 16:25:46 följande:

Jag är sååå himla glad att Funkybaby har börjat ta in Molo!! Längtar tills det nya kommer in där! Batinki har väl ganska bra utbud?
    Ja jag älskar Batinki!!!
    Men hon har ju tex inte Katvig, så det var så bra att ha en till butik i stan som hade det och Kik*Kid å sånt.
    Funkybaby skulle jag verkligen vilja bo nära, en riktig favvobutik.
  • tinkerbell74

ängeln83 skrev 2009-01-10 16:30:41 följande:

Här är Liam i storlek 68 som knickers förra sommaren: 
    Å vilken fiin Katvig Molo-kombo!!!
  • tinkerbell74

Everlonn skrev 2009-01-10 16:34:46 följande:

Oj, bara idag... åsså svarar de inte på mail. *otålig*
    haha, det där med kameran var inte en dum idé.
  • tinkerbell74

Nova76 skrev 2009-01-10 16:36:01 följande:

ja, jag kommer nog att typ bo där sen Som tur är så gillar H både deras lekhörna och ägarinnan så det är inga problem att få med honom dit
    Å, det vore perfekt med en lekhörna. Många butiker som verkar ha insett att det är ett säljande koncept!
    Som på lilla mirakel så finns det ett rum med soffa och mikro och sånt där så att man kan amma och sånt. Kanon tycker jag.
    Batinki är tyvärr väldigt litet o trångt så det ryms inte mycket mer än kläderna.
  • tinkerbell74

Pepper79 skrev 2009-01-10 16:40:31 följande:

Vet inte vad de har för mailadress men deras telenr är 042-18 18 96
    Tack! Jag är bara inte så förtjust i att ringa. Inte bra när man jagar reor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12