• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

JuliaochNelly skrev 2009-01-11 22:57:13 följande:

aaa samma dilemma här är sugen på en swift har cameleon men är lite miss nöjd faktisk känns så skör hela tiden...gaaa men kan inte bestämma mig sambon säger max en vagn den tråkisen...
    Max EN!? Vilken tråkis Vi har fyra, fast då är ju en en syskonvagn.
  • Fiffa5

Duntoffla skrev 2009-01-11 22:59:07 följande:

Ja, det kanske är snyggare med bara en. Har inte kikat så noga på den tröjan för jag gillar nog de gamla ränderna bättre. Men jag kanske bara är lite trög och om ett tag tycker jag kanske annorlunda.

Vi har i alla fall den gamla suiten nu o den är så FIN
  • Fiffa5

JuliaochNelly skrev 2009-01-11 23:02:53 följande:

hahah han fick tokspelet när vi flyttade sist och hade 3 st då gick inte dom med flyttbilen & han fick åka en extra vända mellan sthlm & jkg
    Hehehe, sånt kan ju sätta sin spår.... Gubbarna är ju lite känsliga ibland
  • Fiffa5

JuliaochNelly skrev 2009-01-11 23:08:48 följande:

haha jo det satte allt spår...är så sugen på en swift men så svårt när man inte kan känna på den innan....
    Kan du inte det då? Finns den inte ute i butikerna än, eller har ni för långt att åka..?
  • Fiffa5

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 23:09:37 följande:

Tjejer, en väldigt dum fråga i denna tråden men jag ställer den ändå... Katvig, småfolk och molo har ju salg... Skulle ni kunna hoppa över två och bara åka på en OM ni fick ett helt nybyggt hus... Sambon säjer att jag måste skärpa mej m mitt shoppande (vilket e väldigt svårt har jag kommit fram till)  å ändå har jag bara varit på en salg tidigare å T e ju faktiskt bara 4,5 mån. Men inget så litet barn har så mycke kläder som hon enligt honom...
    Duckar för ev. påhopp...men JAAA!!!

Jag skulle vara ÖVERLYCKLIG om jag kom iväg på EN salg, och sjäkv bor jag i ett hus som var nybyggt när vi flyttade hit 2005 o det är så hörligt att allt är nytt o fräscht! Så det tycker jag helt klart är värt det!
  • Fiffa5

Jag skulle nog nästan åkt på småfolks då för jag är så sugen på att få tag på lite fina tröjor.

• Fiffa5

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 23:09:37 följande:

Tjejer, en väldigt dum fråga i denna tråden men jag ställer den ändå... Katvig, småfolk och molo har ju salg... Skulle ni kunna hoppa över två och bara åka på en OM ni fick ett helt nybyggt hus... Sambon säjer att jag måste skärpa mej m mitt shoppande (vilket e väldigt svårt har jag kommit fram till)  å ändå har jag bara varit på en salg tidigare å T e ju faktiskt bara 4,5 mån. Men inget så litet barn har så mycke kläder som hon enligt honom...
    Ha, inte ofta männen får medhåll i den här tråden. Men i detta fallet får du kanske lyssna på honom
  • Fiffa5

JuliaochNelly skrev 2009-01-11 23:13:54 följande:

tydligen så finns den inte alls i närheten...enda är att sambon kan köpa en då han jobbar och  ta med hem men han kan inte gå in dit innan & känna det är helt meningslöst
    Ja men vägrar han att gå dit o känna på den innan MÅSTE han ju köpa hem den så att du får kolla på den
  • Fiffa5

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 23:16:38 följande:

ska kanske tillägga att huset e byggt 69 så du inte tror att de va nytt 06 å att vi redan vill flytta Men helt ärligt, enligt honom har en unge 10 ombyten å sen tvättar man... VILKEN UNGE HÄR HAR BARA 10 OMBYTEN!?
    Ok, DÄR gick väl gubben lite väl långt. Klart ungen måste ha mer än 10 ombyten!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12