• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

stökmamma skrev 2009-01-11 23:18:26 följande:
    i en färg ???
    hihi, det var kanske det han menade? 10 ombyten i rött, 10 i blått, 10 i brunt osv!?
  • Fiffa5

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 23:19:09 följande:

De säjer jag oxå! Men vi har ju tvättmaskin får jag till svar då...
    Men hur kul vore det att ha två uppsättningar kläder o varva de!?
  • Fiffa5

JuliaochNelly skrev 2009-01-11 23:22:44 följande:

haha jo är så velig ska jag sälja buggan ska jag inte blablabla...egentligen så älskar jag buggans utseende men hatar funktionen dom små hjulen är skitbra inne på ett köpcentrum men överallt annars är dom värdelösa tex på & av bussen. fastar i hål på trottoaren & vi bor i världens brantaste backe & där är den värdelös med *blää* men den är ju så söt
    Ja, o vi bor på landet o jag är inte så omponerad av att köra buggan offroad... Men jag gillar alla funktioner o att det går att ha sitsen vänd mot sig. O den är ju toppen att köra i affärer...

Men jag tror en UJ skulle fungera bättre i terrängkörning
  • Fiffa5

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 23:23:37 följande:

Förklara de för V då.... Han tror att de e så, vänta bara till T börjat äta själv å han e hemma en dag... jag ska kladda till tusen så han ser hur mycke kläder de går
    Ja, när de äter mat själva sen, DÅÅÅÅ går det åt kläder!
  • Fiffa5

JuliaochNelly skrev 2009-01-11 23:29:38 följande:

det är ju just det att han kommer ifrån mig som jag hänger upp mig på annars hade ju bytt direkt
    Fast jag har min 6-månaders frammåt i dubbel-UJ, och jag upplever faktiskt inte det som ngt problem.

Fast vi bor ju som sagt lite på landet, så det är ju lugnt här. Kanske vore skillnad om man bor mer i stan där det är mer rörelse runtomkring...
  • Fiffa5

Ja, jag måste också lägga mig. har ju två barn som sover väldigt dåligt på nätterna. O jag hostar så mycket att jag ibland måste gå upp... så det blir inte mycket sömn här inte. MAX 5 timmar per natt o det är för lite för mig...

God natt!

• Fiffa5

JuliaochNelly skrev 2009-01-11 23:34:05 följande:

tror inte heller han skulle ha problem med det vi går ju mest till parken typ stan 1 gång i månaden....kanske ska lägga ut buggan och se hur det går för den...men vad sjutton tar man för en sån då
    Kolla runt lite på Blocket vad folk tar. Min bror sålde sin bugga nyligen o han fick mer ön vad de trodde de skulle få
  • Fiffa5

JuliaochNelly skrev 2009-01-11 23:36:23 följande:

vad tror du det är en 07 denim med 2 månader gammal åkpåse & ståbräda?är så dålig på det
    Jag har faktiskt inte alls koll på beg.priserna. Du kan ju gå in i Bugaboo-tråden här på Fl o höra lite. Där borde de ha mer koll.

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38964183.html
  • Fiffa5

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-12 09:00:07 följande:

God morgon! Håll nu tummarna för mej idag! Ska ringa kommunen nu vid 9 och be om att få köpa en tomt av dom.... den e inte ut annonserad men vi har hittat en vi verkligen vill ha, de e tal om att de ska bli naturreservat där men de ska jag försöka ändra på En flower body e på väg hem till mej, mailkontakt kl 22 en lördag kväll, dom e underbara i den butiken!! Katvig hade dom bara i suits å de har T så många redan
    Åhh,håller tummarna här! Lycka till!
  • Fiffa5

snigelina skrev 2009-01-12 08:56:29 följande:

Igår skickade jag iväg en beställning med molosar.. oooooops. 19 plagg blev det och nu måste här traderas för att få in pengar
    OOOOOJ NITTON plagg!! Det var nog den största beställning jag någonsin har hört talas om! Shit vad kul när du får hem allt det!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12