Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-01-09 21:45:05 följande:
    haha risken är att gubben skjuter mig då.. Är redan i onåd efter rean.. O då vet han inte om hälften ens
    nej det är rätt göm långt in i gardroben
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-09 21:45:06 följande:
    OJ!
    kommer bara bli molo i höst, älskar nya kollektionen sååååååååå mycket
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-09 21:47:01 följande:
    Fakturorna har löst sig men han har inte sagt att dressen kommer men jag hoppas på det. Var mest orolig för dubbla fakturor med fel summa och sen påminnelse på det för att jag inte skulle betalt dem
    skyll på katvig
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 21:47:24 följande:
    ÅÅÅ den var verkligen superfin! tror den passar Milo? Han är 88 lång, mätte häromdagen...
    hi hi
  • nikki2006
    skrutthumlan2 skrev 2009-01-09 21:48:56 följande:
    hur är molobyxorna i storlek? tycker tex att pop byxor är väldigt stora i storlek, är det samma med molo? eller är de mer normala?
    kan inte jämföra med pop men de är mindre än meandi och passar lindex velour i stl 80 så kan du ha stl 80 i molo byxor. Ganska normala i stl skulle jag vilja säga.
  • nikki2006
    loveliva skrev 2009-01-09 21:49:51 följande:
    Oj, gömmer ni kläder för era gubbar Min märker inte ens när det är nått nytt, eller så är det att han inte bryr sig Nikki -- Går Jessie nu ???
    inte gömmer direkt, mer så att han inte bryr sig och inte märker när det är nåt nytt
    Ja äntligen börjar hon gå, inte hela tiden men ca 5 steg i taget. men hon föredrar fortfarande att krypa
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-09 21:49:57 följande:
    Jag har inte hittat så mycket än som fallit i smaken men en del blir det ju
    mycket tjejiga tryck o det passar ju mig. Heldressen i bilarna måste du ju ha till n för han passar så bra i rött
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-01-09 21:52:41 följande:
    nä, men jag handlade massor, sålde en del på T, köpte igen osv. Jag köpte för en hel del av vårt sparkapital så det är därför jag begränsar mig lite nu, jag vill kunna sätta tillbaka pengarna, vi ska köpa hus. Och jag har en tendens att köpa massor och sedan ångra mig eller sälja eller köpa så mkt så det inte hinner bli använt. Vansinnigt... och gud vet när han ska ha allt jag köpt i junior 92-104, haha, han har ju haft 80 i evigheter! Det blir mkt på T framöver troligen... Tack, jag gillar prespringtröjorna, har bubbelgum också förstås. Köpte suitar imorse med dalmatiner och cuba cars, längtar!
    ja dalmatinerna är ju så fina, jag skall ha massor av dem

Inte bra att ta av hus pengarna.

Jessie har också haft 80 en hel evighet men nu börjar det faktiskt bli för litet. jag köper max en stl över det hon har nu. Sen kommer det ju nytt och då vill man ha det istället, man ändrar ju stil hela tiden. Senhar jag ju 2 flickor så jag lägger undan allt efter Nikki så Jessie skall ha det sen o då är dt ju onödigt att köpa i större stl. Finns ju redan kläder i överflöd.

Går allt bra på jobbet, hur är det med handen???
  • nikki2006
    isako skrev 2009-01-09 21:52:53 följande:
    Jajamensan... Och det gääler att vara snabb när posten kommer. Får han se fler paket nu är det risk för soffan. Men det är det värt
    hi hi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12