Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nej tidig morgon imorgon, börjar 6 så nu blir det sängen för mig
    God natt alla

• nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-09 22:02:14 följande:
    Godnatt!
    ohhhh var du kvar din smygis, kram kramKyss
  • nikki2006
    THEA och Grodan skrev 2009-01-09 22:02:47 följande:
    Tack, var lite förvånad över de låga priserna, hade mycket högre maxbud.
    roligt när man gör riktiga fynd
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-09 22:04:07 följande:
    Den har jag inte sett. Bara de andra bilarna men den var väl grön?
    jag menar bubblorna, får väl se om någon tar in den.
    TOKFIN
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-11 17:38:34 följande:
    Ja visst e jag   *mallig*  Men fyyy va det skär i hjärtat när man plockar dem ur samlingen  "du åker nu din fina fina lilla suit, puss o kram och ha de bäst"  Å jag saknar dem sååååå!! Nästan tomt på suits hyllan    Bubblan är stor tjej nu och annat får ta deras plats *snyft* Ska lägga ut ett par till senare, men sen får det nog dröja till Februari innan nästa laddning
    Jag har haft 50 ute som mest men det känndes lite mycket tycker jag. Just nu har jag 35 st, tycker det är mer lagom.
    Hej hej på er förrästen
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-11 17:42:29 följande:
    Aha.. Jag skriver allt för hand i "Traderablocket" vi har ingen skrivare nämligen Det låter dock himla smidigt med utskrift  *önskar mig en skrivare*
    jag skriver också förhand men det är lite jobb med det. Önskar också skrivare
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-11 17:41:46 följande:
    Jätteduktig!Vilka får åka? Några intressanta?
    hej hej sötnos, hur är det???
  • nikki2006
    Nova76 skrev 2009-01-11 17:45:30 följande:
    hej!Hur är det med dig? Ni har klarat er från influensa? Det verkar som om Jonathan och jag har åkt på skiten... Tänkte att ni kanske också var kassa eftersom vi var på samma ställen i onsdags... Hoppas ni klarat er!!
    änsålänge är det lugnt här. Men vad tråkigt att ni blivit sjuka Krya på er jätte mycket o snabbt. jag som tänkt föreslå lekdag i veckan. ja vi kan väl se hur det blir då.
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-11 17:45:51 följande:
    Ja, det är ju det som tar tid liksom.. Vinnarmailen har jag färdiga på datorn och bara kopierar in, tar 5 sek..MÅSTE ha en skrivare nu alltså
    och sen har jag inte automatiskt vinnarmail heller hi hi så de skriver jag med. men tror att jag fixat det nu. Är så kass på datorer att jag inte vet om jag lyckades dock. Fick ett köp nu igår och hon har inte hört av sig så jag mailade nu o frågade om hon fått det automatiska vinnar mailet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12