Ja visst e jag *mallig* Men fyyy va det skär i hjärtat när man plockar dem ur samlingen "du åker nu din fina fina lilla suit, puss o kram och ha de bäst" Å jag saknar dem sååååå!! Nästan tomt på suits hyllan Bubblan är stor tjej nu och annat får ta deras plats *snyft* Ska lägga ut ett par till senare, men sen får det nog dröja till Februari innan nästa laddning
Jag har haft 50 ute som mest men det känndes lite mycket tycker jag. Just nu har jag 35 st, tycker det är mer lagom.
Hej hej på er förrästen
hej!Hur är det med dig? Ni har klarat er från influensa? Det verkar som om Jonathan och jag har åkt på skiten... Tänkte att ni kanske också var kassa eftersom vi var på samma ställen i onsdags... Hoppas ni klarat er!!
änsålänge är det lugnt här. Men vad tråkigt att ni blivit sjuka Krya på er jätte mycket o snabbt. jag som tänkt föreslå lekdag i veckan. ja vi kan väl se hur det blir då.
Ja, det är ju det som tar tid liksom.. Vinnarmailen har jag färdiga på datorn och bara kopierar in, tar 5 sek..MÅSTE ha en skrivare nu alltså
och sen har jag inte automatiskt vinnarmail heller hi hi så de skriver jag med. men tror att jag fixat det nu. Är så kass på datorer att jag inte vet om jag lyckades dock. Fick ett köp nu igår och hon har inte hört av sig så jag mailade nu o frågade om hon fått det automatiska vinnar mailet.