• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-17 18:27:29 följande:
    Mäh jeans är väl ett måste i varje människas garderob.? Så olika det kan vara. Mina har haft jeans från början. Men om kanten är orange kanske orange byxor passar till?
    jo alla mina andra har haft det oxå tidigt men eftersom melker är vår siste MÅSTE han va bebis läääänge hmm hur det nu ska gå ungen är 9 månader o har redan tagit ngr steg :( usch de växer för fort Gråter
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-01-17 18:38:08 följande:
    Emilio är också vår siste och hålls som bebis så länge det går, fast MED jeans. Förstår fullständigt hur du tänker! Vad tidig han är! Har han inte förstått det här med att vara bebis länge?
    nä han fattar ju INGENTING hahahaha
  • Emmsan
    isako skrev 2009-01-17 23:46:57 följande:
    ngn vaken?? Vad fasiken är det mitt öga skådar i bildtråden?? Men ar hon allvar???!!!
    jag e vaken va händer i bildis??
  • Emmsan

hmm det där inlägget om att hon "tar" våra bilder är det ok eller????????????????Förvånad min bebis får inte va i npns blogg iallafall med eller utan ansikte grrrrrr

• Emmsan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-18 00:20:05 följande:
    nej det är inte okej ,riktigt obehagligt ,nu vill man knappt lägga ut bilder ,vem vet var de hamnar igentligen. Känns trist då man älskar att kolla i bildis
    mm det känns skumt men jag har anmält inlägget o ska prata med en moderator nu.. detta är OLAGLIGT :(
  • Emmsan
    isako skrev 2009-01-18 00:35:06 följande:
    Tycker jag du gör rätt i!
    återkommer med svar från FL :)
  • Emmsan
    isako skrev 2009-01-18 00:50:28 följande:
    Absolut! "Medlemstrådar" !!
    man skulle ju kunna ha just bildtråden under medlemstråd då ..
  • Emmsan
    THEA och Grodan skrev 2009-01-18 00:55:07 följande:
    Hellooooo Någon som kan inboxa mig nicket på den struliga traderaren som Everlonn tidigare idag skrivit om??
    åhh mej oxå om ngn orkar
  • Emmsan

läste bak i tråden just nu ligger det inga bilder på barn i hennes blogg men det har tydlign gjort det under dagen !!!!!

• Emmsan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-18 01:02:59 följande:
    såg att moderator skrivet i BT nu
    ja han e bra han :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12