• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

går tradera fortfarande trögt? ngn som vet  jag känner att jag behöver slänga ut sommarkläderna så jag kan köpa nytt har en katvig beställning på g från busloppan som måååste betalas :-d

• Emmsan

gooodmorgon .... hinner j u inte va härinne alls nu när maken är iväg o spelar poker..;) men shoppingsugen är man suuuuck

GRATTIS TILL SÖÖÖT BEBIS PLUMMY {#lang_emotions_heart}

• Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 17:51:43 följande:
    OT igen...sorry men nu har pappa varit hos morbror på sjukhuset (jag följde inte med...) och hoppet lyser lite då de fått ner febern och han fått behålla maten. Så det kanske inte går så snabbt ändå som vi först befarade då han var så dålig...men vet inte om jag ska vara glad för det egentligen... Tumörerna går inte att operera så vi vet ju alla att han kommer att dö...nu är bara frågan om när inom 2 dagar eller 2 år liksom? Cancer är fan den värsta sjukdomen som finns!! Man vet aldrig hur lång tid det tar och även om det botas kan det komma tillbaka! Det är så hemskt!
    åhh fyy va hemskt.. VI hade tur min pappa var den förste i sverige som överlevde sin leukemi o han är fortfarnde frisk att han sen bestämde sej för att börja dricka istället gör mej vaaaansinig VARFÖR kan man inte va rädd om sitt liv om man fått en sån chans liksom hur många som helst hade ju bytt *jäkla gubbe*
  • Emmsan

hmmmm{#lang_emotions_undecided} har 70 auktioner med sommarkläder som jag tänkte slänga ut! våågar man nu eller va tror ni???

• Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 20:02:35 följande:
    Jisses kvinna- har du en power med 70 auktioner Vad du är duktig! Om du vågar köra den nu vet jag inte men jag kommer nog köra min med sommarkläder i början av maj. Har du säkra utrop så kör
    hmm jo jag tror jag kör den orlar inte ha säcken här m,er o jag vill shoppa nytt får lägga lite högre utrop antar jag {#lang_emotions_wink} men åhh vad det sved i hjärtat melkers pyttebebis kläder ska ut{#lang_emotions_cry}
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-04-07 20:23:23 följande:
    mjääe jag hade ALDRIG vågat handla av nån som har två neg av 20 omdeömen
    emma vågar
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-04-07 20:30:41 följande:
    jajaaj maia ska få en klänning med ninisarna hahaha
  • Emmsan
    Camellis skrev 2009-04-07 20:34:28 följande:
    Hi hi! Lycka till!
    nää sluuuta nu skrämmer ni mej  2 neg kan väl inte va sååå farligt{#lang_emotions_dreamer}
  • Emmsan
    nikki2006 skrev 2009-04-07 20:38:18 följande:
    Hej hej Nu skall vi se. Jag har köpt katvig velour jacka lila/vit med mössa till jessie Katvig klänning lila/vit i velour och den grön/grön i velour klänningen också till båda midi apple lila tights till Nikki Småfolk svettis jacka turkos till båda Småfolk klänning till båda med hästar Småfolk slohattar i grönt till båda Kikkid klänning grön med skärp till Jessie och den vita med gröna blommor i spets eller vad det nu är till Nikki Molo aqua tunika som Maia har och långärmad tröja till Nikki Kortärmad body dinosarna och aqua Heldress dinosarna och byxorna Kjol pärlplattor till Nikki och skorna pärlplatte tunikan med knapp till Nikki lila lurvfleese till jessie och den mer blåa med röd kant till Nikki NS röd mössa 2 lila mössa 2 harembyxor 2 kjol Tror det var allt hi hi hi
    {#lang_emotions_surprised} har du vunnit på lotto????????????
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 21:10:17 följande:
    Har du köpt allt detta ikväll???? Gjorde en liten uträkning och fick det till sisådär 12000 spänn!!! Jag är inte längre galnast i tråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    åååååjo du är ändå alltid värst{#lang_emotions_wink}
  • Emmsan
    gosmamman skrev 2009-04-07 21:30:17 följande:
    Gokväll i tråden, kikar bara in en snabbis. Har en del att göra ikväll, men jag måste ju visa mitt T fynd, värsta pangpriset. Jag är iaf glad, sorry bubbelmamman. www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8824...
    vaaaarför  måste hon lägga ut storlekar som melker kan ha grrrr
  • Emmsan
    jompa skrev 2009-04-07 21:42:32 följande:
    Ohhh no. Vad gör jag nu då?
    använder den såklart jag norpade en brun har handlat av henne förut o det jag har fått hem e bra kvalite iallafall ;)
  • Emmsan
    jompa skrev 2009-04-07 21:45:54 följande:
    Ja den var ju inte superdyr så man kanske ska göra det.
    nää för det priset så :)
  • Emmsan
    LillaÄrtan skrev 2009-04-07 23:37:24 följande:
    Tusen tack för era tips Tittat på 1000000 mössor men ingen som jag är jätteförtjust i Jag vill ha ngt rosa.. hellst Buttelina: Den första gillade jag mycket!!
    hade testat pos egna rooosa
    www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=60029416&colorid=2505326&sectionid=clothes&subsectionid=ENOVA_GLOVES_HATS
  • Emmsan

godmorgon föressten suck ännu en natt utan sömn vaaarör sover inte barn på nätterna hahaa... räknar ner dagarna tills sambon kommer hem baaara 5 kvar nu

• Emmsan
    Tindrisen03 skrev 2009-04-08 08:02:12 följande:
    Tror allvarligt att jag MÅSTE köpa den turkosa fleecen med gröna kantband och lila björnklo
    ahhh me loooove köööp
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-08 09:19:08 följande:
    Å va jobbigt   Försök vila en stund på dagen!! hoppas natten som kommer blir lååång och sömnig!!
    ska föörsöka låta bli o städa när melker sover middag sen o slänga mej på sofan :) men du hmmm guuud av mycket fint du har ute i rätt storlek nu
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-08 09:23:23 följande:
    Ja gör det! Du ska klara 5 dagar till med humöret och hälsan i behåll vettu Ja men hoppa på du   *tjusiga molosar*
    jaa tyväääär väääldigt tjusiga molosar {#lang_emotions_wink} har i minneslistan *de ÄR mina*
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-04-08 12:04:35 följande:
    Önskar att jag hade så mycket att lägga ut! Har tur om jag får ihop till 10 auktioner.
    hehe jag har just nu 94 i powern bääävar för o packa dem {#lang_emotions_yell}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12