Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-10 20:53:48 följande:
     Ok Köpte du några Molosar?Shit vad dyra de kortärmade T-shirtsen är! 349 spänn! Det blir bojkott!
    Köpte dalmatinerna som jag är käär i annars så klämde jag bara men lite väl lääänge enligt maken - bubbelgumssuiten är superfin och även ränderna känns fräscha. Och de neonrosa kanterna som många ryggar för tyckte jag var tuffa

Kommer inte heller köpa så dyra t-shirts- får bli salgköp på dem
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-10 20:57:42 följande:
    vilka ränder kollade du på? är lite sugen på grön/vit
    Just dom- härlig kombo! Och de gröna starsen är det grymt snygg grön färg på- jag hoppas på en suit med röda kantband därRäcka ut tungan
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-10 21:00:49 följande:
    Jag måste också ha vovvar. Vet du var den tröjan finns? Räknar hur mycket min shopping kommer att landa på
    Har ingen direkt koll mer än Veras med tokdyr frakt, Eleraff skulle nog inte få in den enligt mail iaf inte heller Annacill (ja jag har jagat de flesta ) men Matador och Poppen borde ju få in den
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2009-01-10 21:55:41 följande:
    Åhhhhh, vardå??????
    Gula Hästen i Gbg- Jag håller med dig Våren kollektion är bästa på länge
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2009-01-10 21:57:44 följande:
    Skickar dom???? om man ber lite snällt,,, vad hade de mer fått in???
    Mycket dalmatiner bla knapptunikan,leggings,suit,tröja, ränder i suit, dinosuit,bubbelgumssuit. Bodysar har jag ingen koll på eftersom jag inte köper det längre..
    Tror nog de skickar om man ber snällt Värt att testa iaf
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-10 22:00:54 följande:
    Vad shoppade du nu då???
    THEA och Grodan skrev 2009-01-10 22:00:55 följande:
    En hel del med andra ord, det är bra att veta Har de suit i stl 92???
    Nope- hon tar inte hem suits i 92-(

Jag köpte dalmatinertröjan som jag hängde undan där igår efter att jag fick veta att min lokala butik inte tänker ta hem vare sig dalmatiner eller regnbåge! Hade Gula Hästen haft bågen så hade den oxå fått följa med hem
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-01-10 22:03:50 följande:
    På En Trappa Ner i Varberg, ingen nätbutik.Smultron - hade de helvovvar i tröja på Gula hästen (baby)?
    Nope inte vad jag såg men är inte säker. Var det urplockat på En Trappa Ner? Ska ju ändå till Vbg på måndag så
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-10 22:05:06 följande:
    ÅÅ det är så många som inte gör det. Jag förstår inte varför faktiskt, dom blir ju alltid sålda direkt när dom finns. Dom är ju aldrig kvar på rean liksom...Kul att du fick tag i tröjan iaf
    Jo men min butik vill vara "annorlunda" och de har redan haft kaniner och kossor sa hon till mig när jag ringde *stör mig* Jodå såå annorlunda med ett jätteutbud av Name it
  • Smultronhjärta
    Cafe2012 skrev 2009-01-10 22:08:03 följande:
    Vart ligger Gula hästen? Kan man parkera vid prinsgatan och gå? Har för mig att det fanns någon mer barnklädesaffär i majorna som säljer Molo. Simsalabim?Jobbar ju i majorna så egentligen borde jag sluta nätshoppa och "lunchshoppa" istället :)Håller med om att vårens kollektion är underbar :)Har hittils köpt 1 dino t-shirt från matador och sen 1 bubbelgum t-shirt och 2st 2cv (röd med bilar) blev både kort och lång ärm.Kvar att shoppa är tunika med kort och lång ärm med dalmatiner och hangar mönstret kort ärm.Hade jag haft en bebis hade jag nog gått i konkurs ;)Blir till att rensa ut lite mer på tradera ;)
    Gula Hästen ligger på Olivedalsgatan så ja du kan parkera på Prinsgatan..Inte långt ifrån ligger Duns som säljer bla Småfolk. Småfolk och lite Katvig säljs även av Simsalabim på Allmännavägen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12