Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-24 00:33:29 följande:
    Sov gott och ha det så kul imorgon
    Tack fast det är icke-danskt imorgon.
    Tjollabolla skrev 2009-01-24 00:35:39 följande:
    Shoppa med Jompa
    Buttelina skrev 2009-01-24 00:37:12 följande:
    äsch strunta i det han är cool ju ohh attans, undrar om hon skulle till vilda änglar eller vad den heter dunis är du kvar
    jag är kvar

Ska inte shoppa danskt imorgon. Bara Nanook-utförsäljning. Nästa lördag ska jag och Jompa shoppa danskt.

Vad är du på jakt efter?
  • Duntoffla
    Butte- inboxa om det är ngt jag ska kolla på Vildänglar NÄSTA lördag. Imorgon är det som sagt "bara" Nanook och sen hämta min beställning på Poppen.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-24 00:40:52 följande:
    Ahhh, jag som snurrat ihop det...NU ska jag sussa, ögonen trillar ihop. Natti flicks!
    Inte lätt att veta. jompa ska med imorgon också

Go natt!
  • Duntoffla

Hej tjejer!

Tillbaka efter Nanook-utförsäljningen tillsammans med Jompa och min mamma. Det blev lite shoppat Oskyldig. Efter det åkte jag till Poppen och hämtade det jag hade beställt. Höll mig från att impulsshoppa en Småfolkströja på rean. *duktig*

• Duntoffla
    tinkerbell74 skrev 2009-01-24 13:36:22 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-24 12:45:19 följande: Men guuu va gott! Undvik paltkoman bara.
    jag klarade mig undan Tryckte i mig två små
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2009-01-24 13:56:07 följande:
    Äntligen äntligen har jag fått nya Molosar !!!Hej på er förresten! Jag är frisk och glad nu ! Men nu ligger Liam med feber som håller på att stiga. Sitter i telefonkö till sjukvårdsrådgivningen då läkaren sa att vi skulle ringa om nåt av barnen får feber och ont i halsen. Stor risk att det blir halsfluss även för Liam nu...
    Hej hej!

Trist att Liam är sjuk   Hoppas han slipper halsfluss.

Vilka Molo blev det?
  • Duntoffla

Äntligen hinner jag kommentera lite i BT

JuliaochNelly- Fin shopping och vad fin dotterna blev i pärlor och blommor!

Ängeln- Fina Liam i de finaste Katvigplaggen!

H04 A07- Fin shopping! Kopparna är så himla fina.

Camellis- Det är verkligen en smällkaramELLEN! Så söt!

Tjolla- Skitsnygga jeans! De ser inte så där stora ut som de gamla med vantfickor jag hade. De var tokbreda över baken.

Tabby- Vilken liten goding i fina Molo stars!

• Duntoffla
    Jen80 skrev 2009-01-24 14:08:41 följande:
    Det blev en dalmatinertröja till Ilon som är lite på gränsen. Han får ha den ett tag iaf och bil-linne till Ilon. Bubbelgum-linne till Liam. Dalmatinertröja med röd/vita ärmar + röd/vita byxor till Ava... Hmmm, det var nog allt för den här gången . Är grymt sugen på biltröjan till Ilon. Han vägrar ta av sig linnet just nu och vill inte ha hundarna på sig. Men isf får det bli junior stl 92... Men åh, vill ju ha pengar till Katvig också. Hmmm...
    Låter som massa fint

Vilka bilar är det? Cubacars eller bubblorna?
    kristinah skrev 2009-01-24 14:12:09 följande:
    i bildis pratas nanook-utförsäljning - var finns den?
    Den var här ute där jag bor. (Värmdö utanför sthlm)
    Myggis skrev 2009-01-24 14:15:22 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-24 14:12:42 följande: Har du bild på de gamla tokbreda?
    Ja, återkommer strax. (de har inte heller stjärnorna)
  • Duntoffla
    Myggis skrev 2009-01-24 14:15:22 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-24 14:12:42 följande: Har du bild på de gamla tokbreda?
    Molo York
    York bak

Vi testade dem en gång men jag gillade inte modellen baktill. Synd för de är sååå snygga.
    tinkerbell74 skrev 2009-01-24 14:06:43 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-24 13:56:56 följande: haha, jag åt fyra ( ) i julas och hade en näradödenupplevelse.
    4?? Jösses! Tror att sambon max klarar 3 stycken. Fast då är de stora.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12