Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjolla

Jaaa, äntligen, Bombom i Malmö hade en kvar, blev sååå glad.
    VV mössorna verkar ju kanon till men jag vägrar betala 39 kr i frakt för en fjuttig mössa.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 09:42:41 följande:
    Ahh vad bra!! Den är underbar! Hmmm ja det är ju lite dyrt såklart.... Poppen skickar in billigare om du mailar? Dom har väl VV? Förresten hade bombom hos er kvar några blå katvig velourisar?
    Aaaah, har ju velat ha den från början men turkost är ju inte riktigt Liams färg, men nu struntar jag i det Ville gärna ha en utan luva nu när han börjar dagis, flåt, förskolan

Det fanns ju ganska många när jag var där, såg nyss att du redan fått hjälp
  • ängeln83

Tog på Liam dalmatin tröjan innan, det skulle jag inte gjort med tanke på rådande renovering, nää, det får bli sämsta kläderna vi har fram tills vi är klara *mutter*

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 10:12:43 följande:
    Å han är ju hur fin som helst i turkost. Har du fått hem den än? Hoppas hoppas det finns ett par små byssor kvar åt Milo, älskar älskar den färgen och måste ha ett par i större storlek. Dom passar ju verkligen till allt dom byxorna.
    Njaaa, tycker han bleknar bort i turkost men det får gå ändå Hans baby 92 börjar ju bli för små nu så jag blev desperat ett tag, vill gärna ha en på rea, tycker 549 kr är lite väl dyrt, speciellt nu när dom börjar bli lite äldre och aktivare.
    Den skickades igår så jag hoppas den kommer idag.

Jaaa, dom är verkligen underbara, ångrar så att jag inte köpte flera.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 10:16:33 följande:
    Å mina tradera auktioner börjar gå riktigt bra! Har gått med vinst på en hel del. Framförallt på skaljackan från pop som jag fyndade för 200 på T, den ligger på 353 nu En auktion skulle jag dock verkligen vilja att den höjdes iaf en 100lapp. Annars är jag nöjd, dom går ut ikväll.
    Va roligt Alltid kul när grejerna går bra, jag blev lite besviken över en body som gick ut igår, men men, det var nog lite tidigt att sälja den.
    Är sugen på att lägga ut mera men nu kan jag inte rensa Liams garderob mera.
  • ängeln83

Åååå va jag inte tycker om säljbedömmningen på Tradera, har bara positiva omdömen och har nu 4,8, leveranstiden är lägst, men hur fort vill folk ha sina grejer? Jag skickar alltid samma dag som jag får pengarna, senast dagen efter, är inte det tillräckligt snabbt?

• ängeln83

Help please, passar detta ihop?
    Tycker att tröjan är så svår matchad, förutom till jeans då.
    IMG_1239.JPG

• ängeln83

Usch, nu börjar jag också känns mej krasslig, ont i halsen, huvud, snuvig och så trött. Typiskt att Liam går på högvarv, som vanligt.

• ängeln83
    Fiffa5 skrev 2009-01-22 11:27:18 följande:
    Ska inte du ha den då?
    Njaa, funderade på det men jag gillar ju inte suits så jag lämnar den åt nån annan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12