Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Pepper79 skrev 2009-01-22 16:26:19 följande:
    Förresten Katvigs turkosa velourbyxor, är de små i storlekarna? Höll i ett par i stl 74 men stod över för jag tyckte de såg ursmå ut. Vad ska man satsa på för stl om det är tänkt att ha dem när hon har stl 80 i övriga kläder? 86 kanske?
    Jupp, dom är små, du kan gå upp minst en storlek, Liam har 98 i sina tror han hade kunnat ha 104 också, har annars 86/92 i byxor.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Gaaaaah, 1 st trotsig pojke säljes till högsbjudande, en massa tillbehör medföljer såsom, kläder, vagnar, möbler...rubbet!

Idag har han varit helt otrolig, gör precis allt som han INTE får, och lyssnar inte det minsta.

• ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-22 16:28:25 följande:
    Ska åxå sälja vagn snart, UJ:en åker.. Ida åkert typ aldrig vagn längre sådet känns så onödigt med en så stor vagn här..
    Liam åker inte heller mkt vagn, några promenader men jag gillar inte Buggan som promenadvagn, gillar den faktiskt inte alls mycket på nåt vis just nu. Så den får åka och underbara CC:n får stanna, känns som den passar oss bättre.
    Buggan har ju bara används som shopping vagn men Liam går hellre själv, blir dock tomt utan att ha vagn och lasta i
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-22 16:30:55 följande:
    Oj!    Bubblan är åxå sån just nu... Bara massa småjäkliga saker på G heeeela tiden, man blir rätt trött
    Helt otroligt, han går mej verkligen på nerverna just nu, hemskt att säga men fyyy säger jag bara.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 16:35:15 följande:
    Jag kan ta kläderna Milo är likadan. I Förmiddags var han sjövild men nu har han lugnat sig lite... Jag mutar med tv idag,, orkar inget annat.. Längtar tills sambon kommer hem då får han baskemig roa honom lite och jag ska bädda ner mig i soffan...
    Okay, Tjolla får kläderna Men....ingen som vill ha Liam?????

Försökte också muta med tv men han gillar inte tv:n alls, fick muta med gryt skåpet ist Tur att mormor och morfar kommer snart.
  • ängeln83
    tinkerbell74 skrev 2009-01-22 16:50:47 följande:
    Vad tog jamin-shoppen i frakt? Nån som vet?
    Fraktfritt men BG betalningen kostade 22 kr.
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-01-22 19:24:08 följande:
    God kväll i tråden.Tillbaks från en urtråkig föreläsning Fina barn i bt. Men hmmm de där dinosaurerna, måste man gilla dem
    Undrar detsamma? Hemlis
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-01-22 19:34:09 följande:
    Tycker man får gilla vad man vill. Jag gillar ju inte fjärilarna.
    Såklart man får
    Jag gillar inte heller fjärilarna, o inte cubacars.
  • ängeln83

Godkväll damer.

Äntligen kväll och äntligen sover Liam, kaklingen är färdig, gubben åkte just till jobbet och jag ska sitta här resten av kvällen

• ängeln83
    saturnina skrev 2009-01-22 21:02:45 följande:
    Det låter trevligt. Jag undrar om den här tråden har någon slags inbyggd hypnoseffekt. Det är liksom svårt att slita sig. Jobbet börjar stryka med. Hur ska jag kunna shoppa om jag inte jobbar?
    Ha ha, visst är det sjukt Knappt att man vill åka hemifrån längre, denna tråden är verkligen beroende framkallande. Jag blev rejält utskrattad förra veckan på jobbet då jag gick in och kikade på FL varje rast
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12