Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-24 20:13:18 följande:
    Fy vad trist! Vilken suit blir det?
    hand i hand blir det!! nu har jag velat klart ang den
    gosmamman skrev 2009-01-24 20:13:24 följande:
    Fyyy, jag skulle bli gaaalen!
    Ja, jag är totalt galen kan jag lova och jag blir sällan arg!! Men idag är jag VANSINNIG Skrikandes

Jag har varit hemma för länge helt klart, dom klarar inget själva nån utav dem.. Utan jag ska gå efter och nagga o nagga och plocka o plocka.. Nu är det slut med det!!!

MAMMA GÖR UPPROR
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-01-24 20:14:31 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-24 20:11:08 följande: Nej men vad trist. Men har du slängt in det i tvätten igen? KAN ju försvinna då!
    Ja, dom åker en till omgång nu med en halv flaska fläckbort på sig, hoppas hoppas dom går att rädda!!!  *låser tvättstugan*
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2009-01-24 20:18:51 följande:
    Hejja mamman!!! slå nu näven hårt i bordet en gång för alla och ge inte efter en tum!
    Japp! Nu är det nog!!  Dags för mig att börja jobba tror jag å låta dom ta lite ansvar själva

Nu är handihand min  fina fina suiten!!
  • RååSa BuBBlan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-24 20:19:00 följande:
    La in lite bilder i BT  så kul med nya fina molos fast tyvärr är jag inte människa efter min sons krampanfall  har sån ångest  och oro ,läste ju okså inlägget om det epeleptiska anfallet i affären som slutade med massor av blod från huvudet ,den bilden sitter i mitt  huvud hela tiden
    Uscha    stackars sonen din    kram fån oss!!
  • RååSa BuBBlan

Å va många fina bilder i bildis!!! Där blir man verkligen glad av att kika in!!

Tjolla---- SÅÅÅÅÅÅÅ FIN MILO I DOM BYXORNA!!! *ÄLSKAR*

Tofflan---- Härlig hopping och fina söta lilla Noel i bilsuiten!!

Tabby---- Vilken liten cooling Cool

Liljan--- Fina fina Maia i klänningen!!

Kristinah---- Å vilken liten Mologodis, sååå snuttig!!

Jacao--- Fina hoppingen!!

La Woman--- hääärliga bilder och vilken tårta!! 

Inncom--- Fina lilla D i härliga kläder!!

Smurfen--- Fina söta lilla Tara och fin jacka!

• RååSa BuBBlan

gosmamman--- Jag jobbade på hotell med lite allt möjligt till jag sa upp mig 2005   Så ska jag börja jobba nu så vet jag inte vad det blir  men jag skulle vilja ha eget absolut

• RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2009-01-24 20:39:16 följande:
    någon speciell inriktning du har i tankarna?
    Nja.. kanske de kanske

Man har ju sina intressen och så som lockar  
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-01-24 20:40:57 följande:
    Tack! Bra val av suit också. Bubblan kommer bli superfin i den.Jag kan bara säga (som börjat jobba igen nu) att åh vad skönt det är att jobba igen. Är mycket piggare och gladare nu än bara för några månader sen. Skönt att få vara annat än en sliten och gnatig morsa också.
    Jag förstår vad du menar.. Jag börjar nästan känna mig lite klaustrofobisk här hemma, jag får aldrig vara ensam ens 5 minuter, och aldrig göra en sak i taget.. Skulle vilja komma ut lite och stimulera kropp och själ en aning, inte så att jag inte vill vara med Ida, utan mer att jag mentalt behöver något mer ibland och även hon börjar vilja göra mer än bara vara med mamma hela dagarna.. Å tänk att starta upp något eget, fy va skoj!!
  • RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2009-01-24 20:48:45 följande:
    förstår exakt!!!
    Man behöver ju inte jobba mellan 07-17 varje dag heller, utan kanske lite i början bara eller nåt   Bara man får komma ut lite i världen och träffa andra vuxna utan en liten kotte eller två som står och bluddrar bredvid "mamma mamma mamma tolla mamman"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12