Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Godmorgon! Kan omöjligt vara på fl med min seeega dator, men nu har jag sambons och dessutom Firefox och då funkar det bättre Gissar att det är lite lugnare på fl nu också.

Lyckades åtminstone lägga in shoppingbilder igår, åtminstone det mesta av moloberget som låg här hemma. Ska försöka få in lite livebilder och Katvig-bilder idag

Glömde ett plagg igår, nämligen den underbara blå munkjackan med stjärnor! Stjärnmönstret utanpå är sytt och insidan riktigt lurvig, blev väldigt positivt överraskad över hur fin den är, välsydd och snygg!

Idag väntar jag hem NS från Liten Correlin, det ska bli spännande att se vad antibyxdottern säger om dem

• snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-04 10:49:45 följande:
    Va ska du med Molosar i 128 till 152 till   Funderade på om man får nåt för dom eller om det är bara massa jobb för lite pengar liksom?
    Lägg ut dem så ska jag hålla koll
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-03-04 13:06:52 följande:
    irriterande liksom
    Oj {#lang_emotions_surprised} Inget man orsakar själv liksom.
  • snigelina
    LillaÄrtan skrev 2009-03-06 23:01:49 följande:
    Aqua flower leggings finns på elvasmåtroll om de var nån som letade... Jag ska slå till på koppklänningen nu efter velade i veckor. Man får väl skynda sig, för se hur de gick när jag väntade med pärlplatteleggingesen... Dom tog slut precis överallt! Hur är klänningarna storleksmässigt?Har en tjej på 16 månader, ca 80 cm och 12kg... Vill inte att den ska bli som ett nattlinne!
    Vilken strl skulle du ha i pärlplatteleggings?
  • snigelina

Jahapp. 6 dagar in på mars kunde jag inte hålla mitt köpstopp längre {#lang_emotions_surprised} Det får nog kallas tröstshopping...

• snigelina
    Emmsan skrev 2009-03-07 08:42:34 följande:
    nååågon som vet om katvigs nya mössa i blått finns som babyhjälm?? måste ju matcha overallen ;)
    Den randiga? Tror EST har.
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2009-03-07 00:05:22 följande:
    nope, helt rätt, jag närapå hatade lila... men det var typ två år sen, när jag först började hänga här Ni o lollypop har omvänt mig
    Jaaa, jag fnissade när jag kikade i bt och såg din lila-shopping. Galning där
  • snigelina
    saturnina skrev 2009-03-07 08:51:29 följande:
    Jag gillade inte heller lila. Gissa vad jag har i min & barnens garderob nu?....
    Hihi, men lila ÄR ju fint, så bra att ni har ändrat er
  • snigelina

Jag ger snart upp! {#lang_emotions_demon}

Stella springer runt i trosor här, för hon hittar INGET fint i sin garderob.

Suck Får sälja alla molosar och köpa hela HMs Hello Kitty-lager istället..

• snigelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-07 10:38:56 följande:
    hahaha vet inte ´vem jag ska tycka synd om, dig eller stella hahaha, hur gammal är hon nu? tycker jag läser här om de flesta barn som vill välja kläder själva... undrar när det ska ske här hemma oxå och då är enrique nästan fyra år!
    Stella väljer iofs kläder själv för det mesta och det brukar bli ganska okej, men nu hittade hon ingenting alls {#lang_emotions_surprised} Häromdagen var vi på föräldrafika på fritids och då hade hon på sig aquaflower-leggings, en tunn rosa tyllkjol med stjärnpaljetter (!) och en turkos pop-tisha m blomma på. Haha!

Hon fyller fyra i april
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12