Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

GROD PRINSARNA skrev 2009-03-07 10:46:53 följande:
    ja men det låter ju jätte fint!! hihi... du får lära henne lite klädkoder nu när damen blivit så stor!!
    Haha, javisst lät det fint? Hon norpade kjolen ur utklädningslådan, får jag kanske tillägga

Jag tycker på ett sätt att det är ganska roligt att låta dem välja själva, huvudsaken är ju ändå att DE ska känna sig fina och att de får välja själva. Nån gång har jag råkat yttra en kommentar som resulterat i att hon gått och bytt om och det kändes inte alls bra Även om de är fina att titta på när de är välmatchade, så är ju huvusaken att de känner sig fina, även om det skär i mammans ögon
  • snigelina
    Pejo skrev 2009-03-08 23:27:22 följande:
    Hihihi hittade en vantfleece på rea för 225:- jättefin grå med turkosa kantband o fickor.. kunde inte låta bli i stl 104
    Hrm, säker på att det är en fleece och inte i velour?
  • snigelina

Jag är lite ledsen idag. Stellas fiiina aquaflowertröja med pärlärmar har blivit förstörd av märkpenna. Suck, det är ju omöjligt att få bort.... Hon hann inte ens använda den Blir så sur på ungarna som VET att de inte får ta den, men ändå tog den.

• snigelina
    Buttelina skrev 2009-03-08 23:34:27 följande:
    men velourklänningen ÄR stor i strl jag har fått mått och det är samma som i höstas. jag har 98 i den blå till isabel och hon har 104/110 på andra tex molosar... beställde dock en 104a... vill att den ska vara lääänge
    Bomullsklänningarna är ju också stora, tycker jag då. De i 104 från denna våren är precis lika stora som de i 104 från förra våren. Men det kanske beror på att jag tycker att modellen ser ut som nattlinne om de är nedanför knät..
  • snigelina
    isako skrev 2009-03-08 23:39:19 följande:
    Usch stackars. Hade blivit galen!!!
    Ja, jag blev nästan galen. Men även för att de målat sina naglar (6-åringen) och på sina händer/armar (6-åringen och 9-åringen). Såna pennor kryper ju liksom in i skinnet.. usch. Och så tröjan då.. Försökte desperat få bort fläcken, men den har bara smetat ut sig. Suck! Ska tvätta den imorgon, så får jag väl se vad som händer med den sen...
  • snigelina

Näe. Nu är det sovdags! Beställde en ny aquaflowertröja, får väl se om den fnins kvar. Tänk att betala 700 kr för en tröja {#lang_emotions_surprised} Det är ju hemskt! Det blev även NS-klänningen, den lila, den är Stella så förtjust i. Hoppas nu bara att 104 blir bra till henne, för större fanns inte.

• snigelina
    JuliaochNelly skrev 2009-03-09 08:14:04 följande:
    vad kul med paket...själv beställde jag just lila lurv & katvig lila mössa.måste ha något kul i bland alla lådorna *suck*
    Det blir många fina barn i lila lurv och lilarandig Katvig-mössa i vår Två av mina kommer ha det! {#lang_emotions_heart}
  • snigelina

Ååååååååh.

Efter att ha kikat i BT är jag förälskad i både den lilarandiga velourklänningen och de lila velourbyxorna.

Det är ganska frustrerande att ha en envis unge som inte vill ha på sig det mamma tycker

• snigelina
    Buttelina skrev 2009-03-16 09:09:55 följande:
    hej töser nu har jag banne mig köpstopp ett par veckor, förutom en ev beställning från mysgrodan och nått från tradera . det har blivit fööör mycket den senaste månaden
    Haha Och det säger du samma dag som Pops webshop öppnar {#lang_emotions_heart}
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-03-16 09:21:37 följande:
    haha japp jag SKA INTE shoppa något Och duuu var har du varit? saknat dig på msn juuu
    Jag är väldigt off nu tyvärr Mår inte så bra och har ingen energi, den lilla jag har måste jag lägga på hem och barn..
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2009-03-18 07:23:41 följande:
    Alltså kommer det fler nyheter nu eller allt har kommit? Jag vill ju ha mer småfolks t-shirts... Å visst måste det komma mer Katvig velour??
    Småfolks sommarkollektion brukar väl komma i maj?
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2009-03-18 07:41:06 följande:
    Ahh då hoppas vi på det! Tycker dock det är lite sent...
    Tror att Katvigs sommarkollektion kommer i samma veva =) Helst vill man ju ligga ett halvår före i klädtänkandet men det tillåter de oss inte göra *s*
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2009-03-18 07:46:56 följande:
    Jaa det är ju det man vill! Katvigs sommarkollektion. Hmm vad kommer då? Baddräkter o sånt har ju redan kommit. Är det då miniapple ska göra someback?!
    {#lang_emotions_dreamer}
  • snigelina
    Nogula skrev 2009-03-18 12:55:18 följande:
    <är väl jag som haft otur då, detta är ju inte första gången
    Jag har tyvärr samma erfarenhet från de sista gångerna.
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2009-03-29 09:17:08 följande:
    Gomorron! Behöver fortfarande smakråd.. katvig helt lila velourklänning eller lilavit? Bestämt mig att jag inte ska ha båda..
    Stella ska få den lila Hon har iofs den lila/vita bomullsklänningen så valet var ganska lätt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12