Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nu kom postis, 2 timmar tidigare än igår
    Kanske man skulle masa sej ut till lådan då.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    tinkerbell74 skrev 2009-01-22 13:21:10 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-22 13:20:48 följande: Malmö.
    Aha, jag ringde dit häromdagen och fixade en lurv jacka, väldigt trevlig
    Handlar annars hos Bombom i Jkpg, tror det är ungefär samma märken där...Molo, Katvig, IdaT, Hummel, Ej sikke lej, hum, glömde säkert nåt.
  • ängeln83

Men åååååååh, postade igår ett T paket som jag idag fick tillbaka.
    Adresslappen sitter kvar och avsändarlappen hade jag strukit över, varför kommer den då tillbaka? Kostade dessutom 60 kr att skicka och nu är alla frimärkena stämplade *suck*.

• ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-22 13:31:49 följande:
    Så olika det kan vara..Jag tvättar skontvätt på max 40 grader, utochin och ingen torktumling Supernöjd med kvaliteten på tröjorna..
    Håller med dej, kvaliten är verkligen super på Småfolks kläder, mycket bättre än typ Molos. Har tröjor/t-shirts som är tvättade säkert 20 gånger och fortfarande ser ut som nya. Den enda jag varit missnöjd med var t-shirten med apor från förra sommaren, men den var nog ett måndags x för den blev blekt i första tvätten.
  • ängeln83

ÅÅåååååh, fina lurv jacka kom idag, sjukt fin, tror jag gillar den mer än förra favoriterna brun och blå.

• ängeln83
    snigelina skrev 2009-01-22 13:42:08 följande:
    Åh, vad kul! Lurvar är så fiiiina att titta på!
    Och såååååå mysiga att gosa med
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 13:42:25 följande:
    ÅÅ älskade unge som sov från 10.30-13. TACK! Å massa fin post i låddan med
    Ååååh vilken underbar unge du har. Min son inte alls idag *suck*, så typiskt nu när jag också börjar må piss.

Va fick du för post? *nyfiken*
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 13:50:49 följande:
    Å börjar du med bli dålig? Denna influensan ska ju vara grym. Nu tittar han på cars och är ganska så lugn... Jag fick blåa och gröna starsbyxor och astronautsuit. Bilder på G!
    Mmm, känner mej super krasslig, ont i halsen, huvudvärk och super snuvig. Får nog lägga mej på soffan lite när sambon vaknat.

Fiiiiin post
  • ängeln83

Var snabb o prova jackan på Liam, han passade mycket bättre i färgen än jag trodde, så jädrans fin. Perfekt i storlek också, lite att växa i och lite lång i ärmarna, nu måste jag bara jaga reda på en mössa också.

• ängeln83
    melizza skrev 2009-01-22 14:03:28 följande:
    Han var ju jättefiiiiiin i lurven ju....vaddå inte passa i turkos....han passar ju jättefint i den turkosa.Tinkerbell: fin den levis klänningen är och filten med.....
    Ja visst var han
    Njaaa, har haft turkosa tröjor innan som han blivit super blek i.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12