• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Vad händer imorgon????  Dööööööör ju av nyfikenhet!!

♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    trunken81 skrev 2009-02-13 22:53:51 följande:
    Haha, det är bra med henne! Hon sover sen halv 7. Hon brukar numera slänga sig på oss, ligger man på rygg sätter hon sig på magen och hoppar som en toka *gör oont haha*(gäller att inte vara kissnödig)  ligger man på mage är det samma vis där, hoppar på ryggen istället. Helt galen den där ungen. Och när hon inte får som hon vill är det såååå synd om henne, hon har en riktig "specialarmun" för det där. Vi kan inte annat än skratta åt henne när hon kör med den! Vad skönt att hon mår bättre. Vi ska till Rödeby (karlskrona) imorgon. Min brorsson fyller år, och ja jag fyller ju också år imorgon faktiskt hehe Blir gammal mosstant snart 
    Naaaaw busloppan. Kan hon redan köra "underläppen"? Herregud jag hade varit SÅ körd haha kombon hennes ögon o darande underläpp hade varit ödestigert
    Fyller du år!! GRATTiS
  • isako
    Zvartaliljan skrev 2009-02-13 22:53:11 följande:
    B&R-Micke blir överfallen av mologalningar
    hahaha Har han rea eller är det hämta klänningsdags?

Ta foto Ta foto!! FÖrresten!!!! Har härt att han är en riktig goding!!
    Kan ju låta oss andra som får vänta tills posten kommer få drägla lite
  • isako

LA woman
    Jag sitter nästan på mina händer nu för att jag inte skall maila Micke... FAN också! Vill ha kopp klänningen... mm kanske skall ta o sälja koppbodyn på T.. *funderar*

trunken81 skrev 2009-02-13 23:02:10 följande:
    Tackar tackar! Ja, alltså mamman här vet ju att hon ger med sig någon gång för mycket ibland Och fy vad söt hon var i morse - Låg i sängen och hon kom och gav mig en JÄTTEPUSS på munnen! och så gick hon och pussade pappan på kinden. Och så lägger hon huvudet mot oss och säger MMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMM MMMMMMMMMMM. Så gosig är hon också ibland, fast pussar brukar hon annars vara snål som tusan med. Kanske för att pappan överfaller henne med dom jämt, hon tycker han är lite för jobbig med det haha
    hahah sötaste sötaste gosungen!!! Hon kommer bli farlig. Snart kommer dom pussarna med en "faktura" på 2- 300 kr när hon sett ngt hon vill ha Men dom förtjänar det, Miriam har redan pappa o Isak lindade kring sitt lillfinger! Hon får inte ens pipa innan dom är på henne. Isak kommer o drar mig i armen tills jag plockar upp henne om hon gnäller hahaha
  • isako
    trunken81 skrev 2009-02-13 23:03:16 följande:
    Håller med, jag vill också se ett foto till. Tyckte inte man såg så bra på det förra haha
    Ett foto till!! What have I missed!!
    Jag dör! Jag har missat!
  • isako
    Zvartaliljan skrev 2009-02-13 23:11:14 följande:
    alltså nej ni, Micke skrattade tillräckligt åt er galningar förra gången jag var där, jag tar inte ett kort till o visar er! Då blir nog frugan alldeles galen...hon tycker ni är inte riktigt kloka som beter er på detta viset (pekar åt ängelns håll )
    hahaha men var är det förra fotot? Missat juh!!

La woman
    Jaa sjukt fint!
  • isako

*kollar mailen, Asgarvar*

Japp en lite cutie pie!

• isako
    trunken81 skrev 2009-02-13 23:25:03 följande:
    Det är inte sparat, var bara inne korta stunder
    Jag fick ett litet mail 
    Han var söt. Behövde raka sig dock
  • isako

LA woman
    Kostade babyklänningarna 329 kr? Du råkaar inte veta vad den rutiga med huvan kostar o trosorna?

• isako
    trunken81 skrev 2009-02-13 23:34:25 följande:
    it tekniker..ja han hjälper företag som har problem med sina datorer, och det finns ju många ställen som har öppet dygnet runt. Det positiva är att det är lätt att diskutera saker med honom eftersom han har msn igång hela tiden   Hmm var inte det vårt drömjobb.. Nu sa han att frakten är billigare än att köra vilse i khamn..haha..
    Är han också en data nörd? Kanske vi har snackat då. Vilket företag jobbar han för?
    Jobbar själv på Telia som datacom tekniker.

Men han har rätt iof. Men MYCKET roligare att få känna. Plus att man kan alltid lura på dom lite mer då. Typ låta dom tro att de valt några plagg själv, och sen lite plutande underläpp på det = succé
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12