LA woman
Jag sitter nästan på mina händer nu för att jag inte skall maila Micke... FAN också! Vill ha kopp klänningen... mm kanske skall ta o sälja koppbodyn på T.. *funderar*
trunken81 skrev 2009-02-13 23:02:10 följande:
Tackar tackar! Ja, alltså mamman här vet ju att hon ger med sig någon gång för mycket ibland Och fy vad söt hon var i morse - Låg i sängen och hon kom och gav mig en JÄTTEPUSS på munnen! och så gick hon och pussade pappan på kinden. Och så lägger hon huvudet mot oss och säger MMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMM MMMMMMMMMMM. Så gosig är hon också ibland, fast pussar brukar hon annars vara snål som tusan med. Kanske för att pappan överfaller henne med dom jämt, hon tycker han är lite för jobbig med det haha
hahah sötaste sötaste gosungen!!! Hon kommer bli farlig. Snart kommer dom pussarna med en "faktura" på 2- 300 kr när hon sett ngt hon vill ha

Men dom förtjänar det, Miriam har redan pappa o Isak lindade kring sitt lillfinger! Hon får inte ens pipa innan dom är på henne. Isak kommer o drar mig i armen tills jag plockar upp henne om hon gnäller hahaha