• isako

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

trunken81 skrev 2009-03-30 00:28:51 följande:
    Vet inte vad som händer..
    Buttelina skrev 2009-03-30 00:29:41 följande:
    hehe det är nog det enda som funkar på de flesta män
      Ohh fina cola Bia i bt. O sååå fin tröja från LIndex. Sådan skall Miriam o Isak också få.. Hoppas dock det finns body till Miriam.. Orkar inte har armlös body under o sen tshirt..

Shit 12 timmar! Får kolla imorgon bitti då o se om dom ligger uppe.

Ohh förresten.. Fiiina mammorna i bt.. Butte värsta donan med solbrännan o Annica med
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Buttelina skrev 2009-03-30 00:36:46 följande:
    hehe tack lillebror är så cool i sitt hår han diggade sin spegelbild kan jag säga Isak hade varit såå fin i den tshirten!!
    Hahaha det är väl bara för gosigt när man ser att de tänke "me like" framför spegeln.. Eftersom Isak är en hmm.. romantisk själ om man ytrrycker sig snyggt.. Så blir det ofta när han har läppstift, klänning eller hårspänne.. Diadem på sig

vi får la se om det blir några barnbarn därifrån
  • isako
    trunken81 skrev 2009-03-30 00:39:09 följande:
    Nu hoppar jag! I säng alltså  Synes tjejer! Stå emot talibanen Sanni!!!
    hahah DET skall jag. Kram kram!
  • isako
    Buttelina skrev 2009-03-30 00:48:49 följande:
    haha visst är det hela han lös upp när han såg sin spegelbild  här är det klackaskor och handväska som gäller för bia bus sängen kallar... eller nä det gör den väl inte men jag känner att jag måste. min kropp tycker inte att kl är snart 1. Sov gott
    Det samma
    Natti natti
  • isako

Hello girls..
    Inom en sväng. Miriam sover o Isak slappar efter simskolan till lite Pokémon = mamma tid

Bubblan - Fiiiin aBubblan i bt! Ohhh vilken snygg kombo med Molo knapptröjan o de randiga legginsen.. Finns det på lagersalg så skall Mirre mus lätt!! Ha sådana nästa år.. Eller nästa igen kanske..

• isako
    JuliaochNelly skrev 2009-03-30 22:27:55 följande:
    Usch gör sällan så här men vill verkligen varna för denna säljare/köparen personen ifrågan vann en aktion ifrån mig mejlade och frågade om hon kunde vänta 1 1/2 vecka med att betala snäll som man -är gick jag med på det efter 2 veckor inte en skymt av pengarna, efter 4 mejl ringer jag henne. Hon ber om ursäkt & lovar pengar samma dag. Efter yttligare en vecka inga pengar då mejlar jag henne via hennes aktion och frågar henne varför hon gör så då jag varit snäll och väntat och för jag dessutom funderat på och buda på hennes aktioner men nu inte vågat det pga att hon inte betalt mig  och får till svar  If you dont want , dont by it,. as w h ooooole  www.tradera.com/Molo-Lurv-Fleece-turkos--varn...
    Vilken jävla slyna!

Hur spärrar man så att ngn inte kan bjuda på ens auktioner.. Hittar inte?
  • isako
    seadwarf skrev 2009-03-30 23:53:15 följande:
    Tack tjejjor :).. är ju sista dagen imorgon.. nu skiljer bara en röst... hehe... visste jag kunde lite på er .. men det går väl bara att rösta en gång? Jag har inte lyckats med fler iaf ;p...
    Jag har röstat ett par gånger.. Eller ja, jag har inte tittat om min röst räknats.. Men det står.. "Din röst har nu registrerats.."
  • isako
    JuliaochNelly skrev 2009-03-31 23:36:02 följande:
    Vad fiin och bra pris ...hur är det med er?
    Bara bra.. lite sleten.. skall gå o lägga mig nu..
    Själv då? Sååå fina busar i bt! shit vad Nelly har växt till sig.. riktiga tjejen juh! Oh fiiin i håret!
  • isako

Hello girls
    vad händer här då?

• isako

Vilken salg är det som är om två veckor? Katvig elelr?

• isako
    1 och 1 är 3 skrev 2009-04-01 22:16:50 följande:
    Japp
    Oki göööt
    Hade gärna... Men sparar mig till Molo salgen..
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-03 18:45:03 följande:
    Jag nästan gråter av lättnad här. Vissa av er vet om strulet med E och B:s pappa, att det har varit allt annat än roligt. Fick just ett samtal från honom.. Han flyttar till Katrineholm!!!!!  Det är nästan helt otroligt!!! Vi är fria!!!!!  FRIA!!!
    Kan inte historien.. Men vet hur det är att ha ett "strypkoppel" Så jag säger GRATTIS!!!

TJEJER!!! Behöver akut hjälp! NGN AV ER SOM HANDLAR FRÅN TRENDSALES?
    Snälla Inboxa mig.. Får inte till verifieringen? Fattar inte hur man gör o vill betala en auktion.. *suck*

M¨ste gå igen.. Mirre bus är klistermärke nuförtiden..
  • isako

Hej tjejer.. vad händer här då?
    Själv har jag bihållsinflammation o en suuuper stökig lägenhet.. Så allt är på topp

Tjollabolla skrev 2009-04-05 10:48:14 följande:
    Ahh jag menade på danska tradera, TS, trendsales. Dom pengarna jag har där kan jag inte föra över till mitt bankkonto nämligen...
    Har du mycket? vill du ha loss en del kan du få hjälpa mig
    Skall handla för ca 420 dkk, men valideringen klyddar.. De har nog mycket att göra där.. Skickade i fredags. har inte hört ngt ännu..
  • isako
    JuliaochNelly skrev 2009-04-05 11:39:46 följande:
    Hej gumman låter som ett guld läge
    Hahaha eller hur.. Håller på att dö här.. Miiinst
  • isako
    FL Lisa skrev 2009-04-05 11:42:21 följande:
    här smyger jag runt i buskarna utan att säga något Ser att ni pratar TS..är det någon som vet om man måste skicka in nya bilder på adress och körkort osv för validering bara för att man bytt adress? Jag kan nämligen inte ändra uppgifter på TS men tänkte att jag ifall jag vinner någon budgivning kanske bara kan meddela säljaren det och be henne skicka till annan adress... varför ska TS vara så krångligt för..det kryllar ju av snygga saker där ju
    Ingen aning.. Hoppas inte det för din skull. Håller på att bli galen här hemma!
  • isako
    JuliaochNelly skrev 2009-04-05 11:43:57 följande:
    stackars dej...shoppade precis lite meandi..shoppas det något kul?
    Nej inte nu.. Sparar lite till Molo lagersalgen..
    Sista var Kik Kid jackan till Miriam. Sååå fin Looove it!

Duuu om du hittar en Molo hand in hand kort eller långärmad.. UTAN orange, eller orange bara där byxorna skall sitta.. Kan inte du köpa den till mig?? Kan sätta in pengar redan nu om du vill. Men tänkte att du har ju chansen där uppe.. Här ser man ju inte den förrän det är för sent.. Jag VET!! Jag är knäpp {#lang_emotions_tongue_out}
  • isako
    FL Lisa skrev 2009-04-05 11:46:21 följande:
    förstår det! TS är krånligt. men förhoppnignsvis blir det lättare när man väl fått igenom validering och kommit igång med shoppandet. hoppas det löser sig snabbt för dig också. Jag håller tummarna för att dom bara inte har någon som svara på sånt där på helger. så du får allting fixat direkt imorgon på morgonen.
    Ohh hade varit super Längtar juh! haha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12