• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Preggi skrev 2009-03-17 15:05:49 följande:
    Synen har försämrats ännu mer.. Jag är så himla ledsen och orolig. Hoppas verkligen att den inte kommer bli ännu sämre... Så blir det ju nya glasögon med.. typ 6000:- Det känns inte så kul det heller...
    Skickar lite kramar från oss.
    Hoppas att det stannar nu så det inte blir ännu värre. Får man inget bidrag för att köpa glasögon till så små?
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-17 15:52:29 följande:
    A de e ju underbart på både kille o tjej!!! Superfint!!Å köp absolut lila ränderna till honom, helt underbara ju Letar cerise/vita katvig ränder.. Ramlar du över dom så skrik i Buttes GB
    När kom dessa ränderna, var det i höstas?
  • jompa
    Tindrisen03 skrev 2009-03-17 15:57:31 följande:
    Det enda med alla dessa lila-VITA och rosa-VITA ränder är att man kan ge sig sjutton på att man får en fläck på det vita
    Japp det kommer fläckar med i paketet när man beställer dem
  • jompa
    Smultronhjärta skrev 2009-03-17 20:21:31 följande:
    Haha och så sitter min BM och försöker lugna mig med att andra barnet i princip alltid är lugn av naturen och "finner sin plats"
    Ehhh kan någon tala om det för min dotter då att nr två ska vara lugn
  • jompa

God kväll tjejer.

Nu måste jag fråga hur ni skulle göra, vann en tröja på T i söndags och har inte fått något vinnarmail. Jag mailade igår och frågade efter det men har inte fått något svar. Skulle ni maila igen?

• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-18 18:16:13 följande:
    Fina bilder och tjusig hopping!! Jag skulle nästan ringt faktiskt  Hoppas de löser sig, fina tshirten ju!!
    Alltså jag orkar inte tjafsa så jag kommer maila en gång till sen får det vara. Får hitta tröjan på annat håll i så fall.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-18 20:00:05 följande:
    God kväll tjejer!Saknar er här inne men orkar knappt hänga vid datorn på kvällarna numera.Massa fina barn och fin shopping i BT i alla fall! Själv har jag gjort lite småshopping på TS och Tradera. Med andra ord mest beggat.
    Hej vännen.

Det är tufft att jobba. Jag var likadan i början, orkade ingenting.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-18 20:14:58 följande:
    Faktum är att i början av året så var jag tokpigg men nu vet jag inte vad det är. Det är iofs värsta perioden på jobbet. Sen vill jag bara slappa i soffan när jag kommer hem. har ingen större shoppinglust på barnkläder så det bidrar väl
    Vårtröttheten kanske.
    Jag tappade oxå lusten där runt jul men nu har den kommit tillbaka
  • jompa

Hej hej tjejer,

Händer det nåt kul här ikväll? Nån som shoppar? Några nyheter nånstans?

• jompa

Hej tjejer
    Behöver er hjälp, köpte ju dessa på T

http://www.tradera.com/Nova-Star-jeans-stl-98-auktion_86703398

Nu när jag fick hem dem så är det massor med fläckar på dem, och inga man kan missa för de syns verkligen. Ser ut som typ köttfärssås eller likande. En ganska stor i rumpan och några små fram.
    HUr ska jag göra nu, säljaren har lämnat ett omdömme på mig redan ett jättebra sådant. Men jag måste väl säga nåt till henne eller hur?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12