• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nu har jag läst igenom gårdagen. Ser att det är mycket prat om stövlar och skor och storlekar.
    Tycker mina barns fötter aldrig växer. Sonen kan ha skorna han hade i höstas och även stövlarna.
    Och dottern kan oxå ha sina stövlar som vi köpte i höstas.
    Däremot måste hon få några gympadojor då hon aldrig haft några.

Ängeln: Vilka tycker du är bäst av Puma och Adidas??

• jompa
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-08 08:49:34 följande:
    måste lägga mig i PUUUUUUUUUUUUUUUUMAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Hahahaha

Alltså tycker de är finast men dottern har korta tjocka fötter och Adidas är väl bredare?
  • jompa
    Preggi skrev 2009-03-08 09:05:22 följande:
    Godmorgon tjejer! Vi fick sovmorgon idag. Skönt! Vi har både adidas och puma, tjejerna väljer alltid adidas så jag tolkar det som dom tycker att de är skönare?
    Hmmm det är svårt.
    P har haft Adidas och nu har han ett par Nike. Men M har ju ännu inte haft några men funderar på ett par Adidas just för att de är bredare.
  • jompa

God kväll tjejer.

Händer det nåt kul här?

• jompa
    underverket 06 skrev 2009-03-08 20:45:42 följande:
    En liten fråga till er i den här tråden. Har börjat bli förtjust i danska barnkläder. Har inte många, några inropade från Tradera o en bodysuit som jag fått i present till sonen. Är det bra kvalite på danska barnkläder? Är det något märke ni gillar extra mycket o varför gillar ni danska barnkläder? Är de speciella? Finns det någon affär i Stockholm som säljer danska barnkläder?
    Jag måste få tillägga två märken till dem som redan är nämda och det är Hummel och Mini A Ture som håller mycket bra kvalitet.
  • jompa

Hur många lurvar har du nu?
    Eller ska man inte fråga kanske

• jompa

God morgon.

Har det kommit in några långärmade tröjor från Katvig nånstans? Vill ha till båda ungarna.

• jompa
    Jen80 skrev 2009-03-09 07:29:58 följande:
    Hmmm, ingen aning. Tror det hade kommit till eleraff, men är inte säker. Tror dock inte de har fått ut något på nätet än..
    Hittade nu på Poppilopp men undrar om det är fel pris på dem. De står 299:- på de randiga men midiapple kostar bara 289:-. Det måste väl vara fel då?
  • jompa
    Nogula skrev 2009-03-09 07:41:43 följande:
    lilla helsingborg har endel, köpte precis där Nu har jag handlat lilarandig katvigtröja, lila velourbyxor, lila leggings oh randiga strumpor Nu hoppas jag bara att jag får tag på den lilarandig klänningen också
    Tusen tack, ska nog lägga en liten beställning där då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12