Inlägg från: havsvind |Visa alla inlägg
  • havsvind

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

THEA och Grodan skrev 2009-03-24 11:56:25 följande:
    Funkybaby har väl?
    Springer och kollar...
  • havsvind
    Tindrisen03 skrev 2009-03-24 11:48:54 följande:
    Vad tycker ni om Katvigs nya grå-vita? Tycker att det är fint men kan inte bestämma mig om jag tycker att det är lite trist till våren. Å andra sidan är det ganska stilrent och kanske blir fint med typ lila tights till?
    Fint, en riktig klassiker! Snyggt till rosa också...
  • havsvind
    JuliaochNelly skrev 2009-03-24 12:01:10 följande:
    Hej hej tjejer...shoppas det något kul? är så sugen på lila velour till nelly någon som vet om dom finns någon annastans än est hittar inget annat där
    Köpte mina byxor på lpl
  • havsvind
    mortillsju skrev 2009-03-24 21:49:54 följande:
    Åhhh så söt hon är som socker...men tuff. Är det den lila t-shirten med NS prinsessa hon har över?
    Tack! Yepp det är den.
  • havsvind
    Buttelina skrev 2009-03-24 21:48:22 följande:
    *älskar* och jag älskar katvigs gamla modell på klänningarna!!! vill såååå att de ska komma tillbaka
    Så fiin klänning på så fiin tjej!!
  • havsvind
    mortillsju skrev 2009-03-24 22:00:04 följande:
    Får jag fråga vilken storlek du köpt? Och hur lång hon är? Likaså på Katvigtröjan? Måste jag tänka på att T-shirten ska vara lite större för att funka över den långärmade tröjan?
    Stl 80 har vi, sist vi mätte var hon 75cm men det känns som om hon växt lite till sen dess, kan hon vara 78 nu typ?
    Tshirten har vi 80/86 på och så är det en Katvigbody under i stl 80, båda med lite växtmån...
  • havsvind
    mortillsju skrev 2009-03-24 22:03:06 följande:
    OK Tröjor till lillasyster Katvigs lila appel ...lång ärm NS prinsess t-shirt blå/blå rand från Katvig en IdaT...kanske den gula? Molo med pärlor (tunikamodell) Klarar hon sig med detta tro Några förslag på några fler nederdelar som passar till?
    Köp den lila/vit randiga t-shirten från Katvig med!!! Också snygg att ha över midiapple! Å så lila Katvig velourbyxor!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12