Inlägg från: havsvind |Visa alla inlägg
  • havsvind

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Emmsan skrev 2009-03-30 11:59:02 följande:
    någon som har köpt katvigs t shirtar + sommarsuits nu o vet hur de är i stl???
    Tycker också att t-shirtsen är små, gå upp en stl. Har ingen suit.
  • havsvind
    Saraia skrev 2009-03-30 18:37:50 följande:
    har alla molos svarta stjärnleggings blivit blekta efter tvätt???? Nån som har ett par som hållit i tvätten??
    Jag har inte tvättat våra leggings ännu men jag har tvättat klänningen idag och den är som ny. Thank you Grumme!
  • havsvind
    nikki2006 skrev 2009-03-30 19:25:09 följande:
    Jag har inga av deras mössor sen tidigare. Jag köper mest vv mössor men var sugen på att testa en katvig. Om F kan ha stl 1 så måste det ju räcka till lillefis Tack för att du hjälper mig kram kram
    Jag tog stl 2 till min Gosa och den passar bra, hon e 14 mån men hennes huvudmått ligger liite över kurvan.
  • havsvind
    Buttelina skrev 2009-03-30 19:57:46 följande:
    lawoman: sicka goa bilder på dina busungar såå söta! gillade forever lee reklamen ( jag heter ju Lee ) tjolla: goa underbara milo så busig och söt han är Ängeln: vad liam gillar bilar han är så fiiin i sina underbara outfits Måste berätta en rolig sak som hände idag vi var i parken här och matade fåglarna, där en en cykel/gå bana och där kom två kvinnor cyklandes. jag såg hur de tittade på barnen, den ena kvinnan stannade sin cykel och tittade på mig och utbrast: "vilka UNDERBARA kläder du har på dina barn, man blir ju bara så glad av att se dom, finaste jag någonsin sett" sånt är så skoj
    Kul! Då kommer genast frågan...vad hade de på sig idag?
  • havsvind
    LA Woman skrev 2009-03-30 20:07:52 följande:
    Både hon och hennes polare i samma ålder har stl 1 så jag tror ju att 1:an passar   men flera här i ungefär samma ålder verkar köpa stl 2...
    Jag tyckte att ettan blev så "kort", men jag gillar lite baggystyle.
  • havsvind
    Buttelina skrev 2009-03-30 20:27:05 följande:
    nu finns bildena på barnens outfits
    Fina barnen! Kul att man kan sprida lite glädje omkring sig med så små medel som kläder! (El. ja små å små man lägger ju ner en del tid och energi )

Du gillade inte Molomössorna med stjärnor va? Annars finns ju en sådan som matchar exakt i färg ju...
  • havsvind
    SmillaMilla skrev 2009-03-30 20:29:29 följande:
    ha ha så du har sett sveas kombo redan. Kul att man kan inspirera ibland o inte bara sno kombosar härifrån
    Jag satt och smög i kulisserna när du skrev att de lila färgerna matchade perfekt så jag slängde mig på köpknappen direkt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12