Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    Plummy skrev 2009-01-10 21:41:19 följande:
    Tjollabolla skrev 2009-01-10 21:38:17 följande: Ok Har du shoppat nå't från nya Molo kollektionen då?
    Inte än Troor jag har fått en vovvesuit i 92 reserverad iaf så jag är glad för det så länge! Känns som att det är vovvarna som tar slut fortast. Du då?
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    THEA och Grodan skrev 2009-01-10 21:54:26 följande:
    Är det bara jag eller är ALLT fint i vårens kollektion???Kommer ju bli utfattig, läääääängtar redan till vinterns Lagersalg Frossa, he he
    Håller med, vääldigt mkt är fint. Tror inte jag hittat ngt jag tycker är fult liksom... Eller som jag inte kan tänka mig att köpa
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2009-01-10 21:57:11 följande:
    God kväll! Kikar in en snabbis i bt. Hittade Småfolk för halva priset idag. Jösses vad glad jag blev! Inte massor att välja mellan, men ändå!
    Massa fint!! Älskar grod t-shirten!
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 21:59:54 följande:
    Mycket dalmatiner bla knapptunikan,leggings,suit,tröja, ränder i suit, dinosuit,bubbelgumssuit. Bodysar har jag ingen koll på eftersom jag inte köper det längre..Tror nog de skickar om man ber snällt Värt att testa iaf
    Vad shoppade du nu då???
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 22:03:10 följande:
    Nope- hon tar inte hem suits i 92-( Jag köpte dalmatinertröjan som jag hängde undan där igår efter att jag fick veta att min lokala butik inte tänker ta hem vare sig dalmatiner eller regnbåge! Hade Gula Hästen haft bågen så hade den oxå fått följa med hem
    ÅÅ det är så många som inte gör det. Jag förstår inte varför faktiskt, dom blir ju alltid sålda direkt när dom finns. Dom är ju aldrig kvar på rean liksom...

Kul att du fick tag i tröjan iaf
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-01-10 22:04:53 följande:
    Haha, jag är faktiskt också lite imponerad av mig själv med tanke på att de hade 50% på rean
    Men oj! Hur lyckades du? Eller du hade allt redan, haha
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 22:06:37 följande:
    Jo men min butik vill vara "annorlunda" och de har redan haft kaniner och kossor sa hon till mig när jag ringde *stör mig* Jodå såå annorlunda med ett jätteutbud av Name it
    *asg* det var nog det dummaste jag hört! Om nåt är annorlunda så är det väl Molos djurprint
  • Tjollabolla
    4blevde skrev 2009-01-10 22:15:00 följande:
    var bor ni alla som har alla dessa underbara butiker i er stad? Bor ni i storstäder hela bunten?Här får man minsann åka minst 10 mil för att shoppa danskt Om inte på nätet alltså Barnens hus i borlänge har visserligen typ 2 olika molo plagg ibland *yippie*
    Jag bor i Kristianstad, men här finns minsann ingen Molo. Bara lite katvig och småfolk, idaT och Ns. Molo finns närmast i Åhus som inte ens är en stad, eller i Hässleholm som är mindre än vår stad.
  • Tjollabolla
    Plummy skrev 2009-01-10 22:33:21 följande:
    Tror ni de nya rosa/vita ränderna m. grön kant från Molo kommer som suit?
    Tror Butte sagt att dom ska göra det!
    Jen80 skrev 2009-01-10 22:30:15 följande:
    Där jobbar min sambo . Själv bor jag precis utanför Kalmar och handlar mest på eleraff. Men om ni vill ha suit i stl 92 lägg be Malin på eleraff att beställa nästa gång hon lägger en order. Fast ni kanske inte vill vänta så länge . Jag ska kolla in lite danska sidor och se om det finns nåt roligt som hon kan ta hem till mig . Hur skulle ni gjort?!? Har en Molo-overall som jag köpte förra året till Liam, men som han har börjat använda i år. Det är inte standard-modellen utan en lite dyrare variant som ska vara nån snowboard-modell eller nåt. Nu har den gått sönder typ vid hänget. Ska reklamera, men antingen får jag en ny (men antagligen får de inte tag i nån), de lagar denna, jag får en Nanook-overall eller försöker de få tag i nån vanlig Molo-overall. Vilket alternativ om de inte får tag i en ny?!?! Beslutsångest!
    Jag hade nog bett om en ny Molo overall...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12