Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Preggi skrev 2009-01-11 21:40:09 följande:
    Vilken underbar ny pres bild du har Tjolla!
    Tack vännen

Nääe nu ger jag upp Tradera för ikväll, får fortstätta imorgon, Fy så trist det är att lägga upp! Nu blir det film med sambon o sen sängen. Natti sötnosar!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-01-12 07:09:11 följande:
    Godmorgon!Nä, inte härligt med måndagMin lilla vaknade innan 5, snurrade i sängen och busade, och somnade om precis innan klockan ringde! Så nu sover hon men mamma är uppe Orättvist!
    Ja Milo vaknade fyra och kom in till oss, började snurra och hålla på. Han somnade väl om vid kvart över fem och det hann ju inte en annan precis. *morr* Å nu är det dax att köra till jobbet. Bläää vad trött jag kommer vara idag då...
    Everlonn skrev 2009-01-12 07:11:29 följande:
    Fast väntar man paket är förstås måndagar kul, för då kommer postis Synd att jag inte väntar hem nåt just nu då Men förhoppningsvis så får lokala butiken in nya molosar idag!! Då ska jag dit och klämma lite
    ÅÅ kul o klämma på Molo! På barnlek i Åhus brukar dom inte plocka fram det förrän dom haft sin rea. I slutet av januari! Så jäkla löjligt!!
  • Tjollabolla
    regret skrev 2009-01-12 15:19:05 följande:
    Hej allihopa. Har en storleksfråga som jag hoppas kunna få hjälp med. Min dotter är född den 5:e oktober, väger nu 5700g och är 57cm lång. Hon har 62/68 nu. Tänkte köpa en mololurv att ha till våren men vilken storlek ska jag satsa på? 68 eller 74?
    Menar du overall eller jacka? I overall hade jag tagit 74, det funkar bra att vika upp både armar och ben. Eller ja, du kan nog ta 74 i jacka med, som sagt, armarna går ju att vika upp och det är ju ett par månader till innan man börjar använda dom så mkt. Då kommer den ju räcka över sommaren med, dom är bra på kyliga sommarkvällar
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2009-01-12 16:18:03 följande:
    Hej ! Hur är det med er? Här är det inge vidare. 2 magsjuka tjejer..
    Ihh stackars flickor. Och dig! Hoppas det är snabbt övergående. Vi har klarat oss från det hittils, men man väntar ju bara på det....
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 18:31:10 följande:
    av det man sett vet man ju, vissa får man gissa och hoppas att de kommer, vissa har berättat osv, så hyfsad koll har jag allt
    Jo det är klart... Men om man vill ha typ allt då? Då behöver man inte skriva nån lista

Shit har ni testat nya fl? Är inne på det nu. Helt snurrigt. Superliten text
  • Tjollabolla

Alltså jag kommer börja gråta om fl inte ändrar sitt fucking NYA familjeliv. Forumet är så smalt så bildern ai bt ser skitkonstiga ut. Dom blir avskalade totalt. Man ser kanske 2/3 av en liggande bild

• Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-12 19:22:32 följande:
    Oh my 23 plagg är ju en del med tanke på hur länge Molos kollektion varit uteJag hoppas också på blå mudd på vovvebyxor!
    Ja det hoppas jag med! Annars får Milo dras med råååsa kanter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12