Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-02-26 00:29:36 följande:
    förresten!! sååå söt din snutta är i bildis fin i kik kid klänningen!
    tack
    Gick inte att få henne att gå med på fler ombyten Så vi sprang lite istället
    Roligaste sysselsättningen här hemma just nu, springa runt på övervåningen
    Vårat hus är byggt så att man kan springa runt, runt en vägg liksom. Från hallen till köket till vardagsrummet o tillbaka till hallen, till köket osv osv osv femton varv innan de är nöjda
    Mamman tröttnar fortare än barnen
    Brukar dock vara uppskattat av alla barn som kommer hit... runt runt runt runt..
    Därför blir det just nu spring-bilder på alla foto!

Är urnöjd med kikkidkläderna o molo tunikan. Svindyr, men med bonus så blev den iaf en hundralapp billigare

Gonatt från mig!
    Buttelina skrev 2009-02-26 00:29:36 följande:
    förresten!! sååå söt din snutta är i bildis fin i kik kid klänningen!
  • jojoa75

liljan
    WOW vilken fin kombo o vilken duktig tjej du har!!!!!!!!!!! Klart du ska vara stolt!!! 80 bitar..
    Superduktig Maia!!
    Håller koll på ett ställe åt dig om tillbaka skickat, inte nåt än dock. Har du hört nåt mer ang posten, var det mkt som blev förstört där av branden?

• jojoa75

Tycker ni att jag är hemskt "sniken" ?
    En shop skickade fel vara till mig, påtalade detta igår, fick ny vara idag o den felaktiga skickade jag igår så den borde vara där idag den oxå.
    Inte ett ord om portot..
    den felaktiga varan kostade ändå 24 kr att skicka..
    tycker ni att det är småsniket att maila o fråga?
    Fick inte nån kompensation el nåt utan bara ursäkter.

• jojoa75
    THEA och Grodan skrev 2009-02-26 11:05:43 följande:
    Klart att de skall stå för portot, de har ju gjort fel. Inte sniket tycker jag, en självklarhet
    Det känns ju lite så från min sida, att det borde vara självklart, det är ju dom som gjort fel..
    Eftersom det inte nämndes alls igår tänkte jag att det kanske kommer nån kompensation i paketet, men det gjorde det inte..
  • jojoa75
    maugu skrev 2009-02-26 11:06:06 följande:
    Tycker inte jag dvs att du är sniken..Rätt ska vara rätt!!
    Vad bra att ni håller med mig!
    Då ska jag bara våga kräva nåt... *dålig på sånt*
  • jojoa75
    THEA och Grodan skrev 2009-02-26 11:09:21 följande:
    Tror det beror på CSN........
    tror jag med. O så skidresor o många åker ju till Thailand så här års...
    Jag tror mer på mars som shoppingmånad!
  • jojoa75
    snigelina skrev 2009-02-26 11:13:28 följande:
    Men alltså.. Jag förstår egentligen inte detta med CSN, varför har inte alla det på autogiro så man slipper såna skräckmånader?
    har inte det på autogiro, men lägger ändå undan en peng varje månad. Jisses, annars hade jag blivit superdeppad de månaderna!
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2009-02-26 11:16:02 följande:
    Men åååh, frakten hos Okidoki var 59 kr när man beställde skor
    JuliaochNelly skrev 2009-02-26 11:17:08 följande:
    vad är ditt alias på T?
    kolla i buttelinas blogg, snigelina får ju så klart inte svara på det här.............
  • jojoa75
    SmillaMilla skrev 2009-02-26 11:18:13 följande:
    ja jag är superdeppad denna månad Borde absoult fixa autogiro men bor ju utomlands så det blir så krånligt.
    Lägg undan en summa varje månad då! Jag är för lat för att fixa autogiro
    Så måste vi göra, för sambon o jag har tillsammans ca 8000 kr att betala till csn var tredje månad. Så vi lägger undan lite varje månad istället, så att man inte ska behöva ha sån "skräckmånad" som snigelina kallade det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12