Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

förresten, det var ju på annacill jag köpte den.
    Hon hade beställt denna svarta movie med svarta stars i luvan från början, men fått fel, så hon har nån rosa variant i webshopen. Nu vet jag inte om hon hunnit med att lägga upp den svarta tunikan med moviemönster, men hon har den iaf, minst en i varje strl såg jag!

(inte min butik)

• jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-02-15 13:55:21 följande:
    jag är väldigt sugen på sunsetprintet (trots några lustiga bilder som jag inte tycker hör hemma på barnplagg...men men) också så när du tröttnat på den så kan vi ju byta då

Kollade den, tyckte inte det var alls farligt.. definitivt inget som märks eller sticker ut eller syns!
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2009-02-15 13:59:45 följande:
    är det denna du menar?www.annacill.e-butiken.se/show_product_pictur...Synd att det inte var Argentina Då hade jag köpt den på studs!!
    det var den som hon fick istället för den svarta från början, nu valde hon att behålla denna o beställa den svarta med filmtrck (eller sunset, heter den det?)

Hon har inte lagt upp den svarta än i webshopen såg jag, ville bara tipsa om att hon faktiskt har den i butiken!
  • jojoa75
    Bybo1 skrev 2009-02-15 14:23:16 följande:
    Jag lyckas inte få in mer bilder i mitt galleri än dom två
    Så fina bilder!
    Kul att se nya ansikten här!
  • jojoa75

Kikar in från jobb.
    Lillronya så jobbigt ni har det, skickar många kramar
    Preggi: hoppas att det blivit bättre med tjejens syn eller som du sa att förra testet var felaktigt.. Hur som haver så håller jag med alla övriga här att hon är supersöt i sina glasögon
    liljan: shit ser du så illa? Förstår att Maia var tvungen att ha gul solhatt!

nähä, dax att jobba igen.

Fina bilder i bt som vanligt, alla!!! Nu längtar jag efter "mina" babyklänningar till Emma, har beställt regnbågen o kopparna

• jojoa75
    Fiffa5 skrev 2009-02-17 13:41:05 följande:
    Rååsa Smurfen: Vad fin Tara är i den svarta Kik Kid-klänningen!!Hur lång är hon, visst hade ni stl 98?Har kommit på NU att vi måste ha en sån, helst grön dock. Inte lätt att hitta längre tror jag
    Kolla om du hittar den på eleraff, där köpte jag min Vet ju inte om de finns kvar där nu dock..
    Lycka till iaf! fin är den
  • jojoa75
    maugu skrev 2009-02-18 07:55:54 följande:
    God morgon!Superfina bilder i BT, Preggis tjejer (instämmer med flera i tråden om dessa superblå ögon) och Bybos kille(supersnyggt med den svarta tröjan), Noel (sötpricken), Liam(pedanten-här är gustaf oxå så) och Jens trollungar, vad härligt det såg ut i snön..avvis..här är snö men den är så blöt..usch..Jag har bestämt mig för att ligga lågt på köpknappen men LouieLouis jeeptröjor och linne skulle jag vilja ha..får hålla mig
    De är så fina!! Förra säsongen var jag väldans sugen på louielouis, men lyckades hålla mig o knep en tröja vardera på rean
  • jojoa75
    ÖNadja skrev 2009-02-18 08:08:20 följande:
    God morgon! Här har vi -26,5!  Kan ju säga att jag gick mysche snabbt till skolan! Kanske lite OT men har nån provat lägga ut Moonkids eller Kik kid på T? hur brukar dom auktionerna gå?
    moonkids har jag sålt nåt enstaka, blir bättre än tex hm, men inga höjdarsummor direkt.. Kikkid går jättebra tycker jag!
  • jojoa75
    Fiffa5 skrev 2009-02-18 07:33:46 följande:
    Tack, de hade en röd. Den är iofs fin men snart har vi BARA röda kläder i mina barns garderober så jag tänkte försöka hitta ngt annat...
    Vad synd, då är nog den svarta slut.. Deras sida är så seg så jag orkade inte gå in där igår kväll o kolla till dig.. sorry!
    Men det var iaf där jag köpte både röd o svart.
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2009-02-18 09:13:57 följande:
    Help please Vilken tröja ska Liam ha till dagis idag? O med vilka velorisar?
    Så fina allihop! Min röst går till regnbåge med röda brallor!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12