Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Pepper79 skrev 2009-02-03 16:42:44 följande:
    Ja då lär det dröja ett tag. Kanske nästa sommar som du säger. Fina är de iaf..
    Jätte fina, älskar dem. Får köpa extra många till Nikki istället . För de kan ju Jessie ha sen också ju
  • nikki2006
    Nova76 skrev 2009-02-03 16:42:56 följande:
    Ang. T, kan man lägga någon spärr så att någon med minusomdöme inte kan buda? Eller det går inte? Någon som vet?
    har aldrig gjort det men det går att göra, gå in på din sida och kolla. tror det finns något som heter spärra traderare. Men det bud de lagt går inte bort, men de kan inte buda fler gånger
  • nikki2006
    Nova76 skrev 2009-02-03 16:53:12 följande:
    tack, då vet jag! Var förresten inne snabbt på Harmoni i Lund och där kostade vissa Molo suits 389 kr...!
    Lägg avFörvånadVilket rövar prisFörvånad
  • nikki2006
    Pepper79 skrev 2009-02-03 16:53:38 följande:
    Alltid bra med syskon i samma kön som an ärva lite godbitar i garderoben
    Ja det är super. Nu skall jag gå och laga mat kram kram
  • nikki2006
    isold2003 skrev 2009-02-03 18:28:27 följande:
    Godkväll! Kikar in en snabbis medans pojkarna tittar på TV.Butte, Thea och Nikki, underbara linnebilder! Jag tror att ni slår mig i antal nu Loveliva, underbar MR tröja!! En sån ska få flytta in till lillkillen här!Everlonn, hur tusan somnar din tjej sådär?! Otroligt! Men rätt sött Jag fick post från Ajabaja idag men vantarna jag ville ha var slut och tröjan till mig själv var för kort i ärmarna Hoppas på roligare post imorgon!
    hi hi kan du inte lägga in bild i bt på linnena ändå???. man behöver ju inte ha massor för att det skall vara fiiiiiiiiint
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-02-03 18:40:58 följande:
    Hon somnar snabbt, pang så sover hon! Inte så sött när man ska flytta över henne till lämpligare sovställe, skriker och krumbuktar sig!Just nu får jag teletubbiska jättekramar av henne
    Mina barn vill bara sova i sängen, tycker det ser så underbart ut när man ser din skrutta sova så
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-02-03 18:58:02 följande:
    Gahhhh någon som kör sovmetoder? Ot jepp men jag blir galen.
    Ja vi har alltid kört på 5 minuters metoden. Vad har du provat???
  • nikki2006
    isold2003 skrev 2009-02-03 18:58:49 följande:
    Jo absolut! Ska se hur många jag får ihop, måste bara vänta tills lillkillen somnat. Och så väntar jag på det underbara trollsländelinnet som du också har. Det kommer nästa vecka
    Det är så himla fint alltså
    Ser fram emot bild Så kul att se vad alla har ju
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-02-03 19:00:55 följande:
    Hon vill knappt sova i sängen på natten så...Hon liksom leker och röjer sen helt plötsilgt sover hon, oftast nånstans i vardagsrummet
    Gulligt men jobbigt för er kan jag tänka
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-02-03 19:02:54 följande:
    Godkväll. Nu är vi äntligen hemma efter många långa timmar på sjukhuset. Det var inte "bara" UVI, stackarn var totalt igenförstoppad Hon fick först klyx men det gick verkligen inget vidare, hon kämpade sig blå och orkade till slut inte mer. Då gick de in med ett plaströr och sprutade in olja ovanför "klumpen" men den är fortfarande kvar...vi ska in imorgon kl.7 för lavemang igen Hon sover helt utslagen här bredvid mig...är inte alls sitt vanliga pigga jag som hon brukar vara
    KRYA PÅ SIG LILLA MAJA FRÅN OSS
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12