Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

saturnina skrev 2009-02-04 11:18:22 följande:
    Jag får ett anfall på det här med bilder i bildtråden. Huuuuur göööör man?
    1. vänster klicka på bilden så den blir stor
    2. höger klicka på mitten av bilden, ibland får man göra det fler gånger för att få upp rätt lucka. När du fått upp ett stort fält där det står "kopiera" så vänster klicka på det.
    3. Gå in i bt och höger klicka i ett tomt fält och välj "klistra in" med vänster klickaren.
    Lycka till
  • nikki2006
    Pepper79 skrev 2009-02-04 11:16:12 följande:
    Såg att det pratades Molo salg i maj. När i maj brukar det vara? Ska ju börja jobba i mitten av maj så jag hoppas att det är innan dess. *hoppas*
    Det brukar var ca 5 dagar så någon dag är du kanske ledig
  • nikki2006
    saturnina skrev 2009-02-04 11:24:42 följande:
    Ja. Min kompis hade varit hemma hos säljaren och sa att allt var jättefint.... *sugen*. Hon hade inte tänkt handla, men......
    Lite besviken på kollektionen men det finns vissa måsten, som alltid
  • nikki2006
    saturnina skrev 2009-02-04 11:27:36 följande:
    Tack gulliga du, jag testar! Om man sa att man hade en hemsida skulle väl ingen tro en. *dummare än tåget*
    Jag kan inget om data heller Fick ha massa hjälp för att fatta hur man satte in bilder första gången, så du är inte ensam
  • nikki2006
    saturnina skrev 2009-02-04 11:31:39 följande:
    Det är nog fel på java i alla fall...
    java??????
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-02-04 11:31:11 följande:
    Hej,tillbaks från musiken. Massa fint i bt som vanligt.Vår tvättmaskin är söndrig, inne på andra veckan utan nu. Och barnen klara sig ju toppen i alla fall. Men alla de fina nya kläderna blir ju aldrig använda Vill ju använda kopparna. Fy så det är trist.
    Tvätter du alltid först, imponernade. jag blir så sugen så jag använder direkt
  • nikki2006
    Pepper79 skrev 2009-02-04 11:35:04 följande:
    Ja helgen är jag ju ledig. Fast är inte allt typ slut då, eller fyller de på efter hand?
    Ja de fyller på och jag var där dag 2 o 5 och det var olika saker alla dagarna så de fyller på med massa nytt varje dag. Bor du nära köpenhamn???
  • nikki2006
    saturnina skrev 2009-02-04 11:37:03 följande:
    Jag med... ofta tvättar jag dem, men ibland kan jag bara inte låta bli...
    Jag lägger alltid in dem med lappen i gardroben för om man ångrar sig så får man ju mycket mer för dem om de inte är tvättade
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-02-04 11:36:41 följande:
    ha ha nä skrev lite fel kanske. Hon har ju använt tröjan en dag, men vill använda den igen. Tvättar nog tillräckligt ändå
    jaha hi hi
    men det är många som tvättar före användning så det hade inte varit såååå konstigtFlört
  • nikki2006
    saturnina skrev 2009-02-04 11:38:03 följande:
    Vilka måsten hade du? *nyfiken*
    storblomm klänningen och röd bas tröja som jag kom på aldeles för sen förra sesongen att jag ville ha och då var den slut. Och rosa kjolen o ett par jeans. Första gången jag provar deras jeans, nyfiken. Det blev de mörka jeansen.

hade velat ha svettis jackor men gillade inte alls och tecknet på dem och jag ville ha canvas byxor men gillade inte färgen på dem.

Kommer nog köpa lite frotte shorts sen när de släpps och kanske någon frotte tunika
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12