Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-02-26 11:01:41 följande:
    Jo men Lillronya behöver köpa stl 24 tror jag till sin E som annars har stl 21 eller 22 i skor
    Oj vad ska man ha t Oliwer isf? 30
    ängeln83 skrev 2009-02-26 11:00:58 följande:
    Fantastiska skattBlev lite kär i sunset nu när jag såg dom, blev även lite sugen på cubacars men dom kanske är lite väl killiga. Jupp, kul när det skrivs fel i rubrikerna Skicket är kanon, inga fläckar eller hål, lite nopprig mudd bara.
    Hmm annars hade jag sagt att de säkert går bra men är ju lite oroväckande när Snigelina inte ens fått bud på sina!

Äh, kan Liam ha lila och rosa tröjor kan väl mamman ha cubacars skor!!
    Tycker du ska ta sunset, känns mest "du"
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-02-26 21:29:40 följande:
    Jag är sur Missade dennawww.tradera.com/Jattefin-troja-fr-Smafolk-stl...
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-26 21:32:15 följande:
    Å DEN MISSADE JAG ÅXÅ    SNYYYYYYYYYFT!!!

Jag är GLAAAD
    http://www.tradera.com/NY-Smafolk-troja-med-elefanter-och-palmer-i-strl-98-104-auktion_85258025
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-26 21:31:16 följande:
    Vi provade trehjulingar i helgen på toys r us o jädrans va roligt Bubblan hade   vi ska köpa en med skjutstång på till våren, så kan man ha den istället för vagn när vi går iväg, sen en typ brio sulky vid tripp till stan å så.. då tror jag vi klarar oss bra!Bubblan betonar alltid när vi ska ut" IDA GÅ FÄÄÄÄLV, INTE MYCKE BILAR ALLS HELLER"
    När man väl köpt en trehjuling prövars föräldrarnas tålamod *jisses* Skatten cyklar med sin inomhus han

Sööta Bubblan då, klart hon kan gå fäälv när det inte är mycket bilar
    Tuff hon är i Harems brallorna Cool Tycker alla är så coola i dom men vet inte alls om jag ska behålla Skattens ...
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-26 21:45:52 följande:
    fiiina fanterna!! ha ha ha skatten cyklar på mammas tår A visst blev hon cooling  varför trivs du inte med harem på skatten?
    Alltså njaä, jag vet inte satt lite skumt Fundersam Men provade en gång till då kändes det lite bättre så provar jag ett par ggr till älskar jag dom antagligen Borde kanske byta till större men då blir det sånt otympligt häng i skrevet lixom *suck sicka problems man har*
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-02-26 21:51:19 följande:
    Godkväll! Nu har jag tittat på MINI MINI söt bäääbis! ÅÅÅ jag vill HAAAAAAAAAA en!!
    DÄR är du!! Ajabaja dig och din söta son Skatten har ett par Molo hängslisar på väg hem Räcka ut tungan *skyller på Tjolla*

Gotta go en stund
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-02-26 21:57:24 följande:
    ÅÅÅÅÅ men dom är helt underbara! klart han ska ha dom!!!
    Jag gillar inte alls jeanshängslisar på honom men Milo var så himlans fin i sina så var tvungen att testa!! Visst har han 92 i dom va?
  • Fantastiska Skatt
    JuliaochNelly skrev 2009-02-26 22:05:23 följande:
    Helt OT jag vet men vad hade ni tagit för stl i nova star harem nelly är runt 95cm & väger 14 kg är så vilse vet inte alls villken stl
    Jag hade tagit 98.
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-02-26 22:10:24 följande:
    Hej! Det var inte igår. Allt bra med er?
    Hej! Jorå, lillfisen har haft en riktigt s k i t dag enligt honom själv, jag KAN vara värmlands hemskaste mamma och pappan ska vi inte prata om men personalen på ÖF är tydligen guds gåva till trotsande tvååringar - helt refererat från Skatten själv - men annars är det lugnt och fridfullt

Hur är det hos er? Mår sötisarna bra?
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-02-26 22:23:25 följande:
    Jag har så svårt att föreställa mig skatten så arg.. Han ser alltid så glad och go ut! Det är bra med oss. Trött bara och borde gå och lägga mig.. Men ni är ju så trevliga så det är svårt att slita sig.. Jag har redan shoppat på tok för mkt med...
    HAHA det är endast för att jag inte visar bilder på superarg O, jag lovar han har humör - du anar inte Fast idag har det mest varit stoora krokodiltårar och NEJ!! *NEJ mamma jag sa ju NEEEJ*
    Han är så rolig (nåja när det händer kan man hålla sig för skratt men men) Han har börjat argumentera den luringen " NEEJ inte muussaa fö jag ha keps, inte åvlåål jag ha den min jacka"  Självklart kan man gå ut i -8 med dockans mössa och en tunn anorak om man bara förklarar lixom
  • Fantastiska Skatt
    havsvind skrev 2009-02-26 22:35:49 följande:
    Tjena skatten!
    Ameen tjenare!! Allt bra?
    snigelina skrev 2009-02-26 22:38:30 följande:
    Men allvarligt alla, visst är de APFULA?
    *väldigt lättad att du inte menade allvar*

PREGGI ---- HAha ha, men guuu' söta lilla P! Jag kan förstå att hon klarar sig undan då Dom lär sig tidigt de små busarna
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-02-26 22:47:52 följande:
    vågade inte säga nått  trodde du tok gillade dom
    haha inte jag heller
    Hej gums
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12