Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-04-03 13:00:53 följande:
    Absolut tycker jag!
    Buttelina skrev 2009-04-03 13:03:03 följande:
    klart du kan
    Det är bra, här är rätt ställe att fråga Fast visst är flodisarna lila va? Ihop med en grön jacka ser han ju ut som en färglåda
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-04-03 13:08:54 följande:
    ja flodisarna är lila. härlig med färg ju
    Apsilut!! Haha färglåda säger jag som tänkt köpa ytterligare ett regnbågsregnställ haha *knäppskalle*
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-04-03 13:13:21 följande:
    haha har du ett och tänkte köpa ett till men du till röda hipposarna är ju en lurvis och regnbågejackan över superfint
    Japp Det vi har ska han ha hemma men funderar på att köpa ett att ha hängande på dagis iaf byxorna ihop med den gröna IdaT jackan isf
  • Fantastiska Skatt

Smultronhjärta ---- TACK för underbar post!!

• Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-04-03 13:31:40 följande:
    Vad bra att den kom innan helgen Modellbild tack
    Det ska vi ordna

Nu vaknade Oliwer, dags att gå ut i solen en stund! Ha det gott tjejer!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-04-03 22:56:38 följande:
    heeeeej
    Heeeeeeeeeeeeeeeej
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-04-03 23:17:28 följande:
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeej
    hahaha din toka
    Allt bra?
    Vi har äntligen fått lite vårvärme här så idag var vi ute länge och Skatten fick inviga vårkläderna, han lyckades naturligtvis hitta Värmlands största vattenpöl - stor som en mindre sjö eller nåt Gissa vad som var i mitten av denna "pöl" jajemensan, gunga! Skattmamman hade sneakers, sonen var helt oförstående {#lang_emotions_dreamer} 
  • Fantastiska Skatt
    LillaÄrtan skrev 2009-04-03 23:24:52 följande:
    Jag är så sugen på en lurv. Men jag velar så. Om jag ska köpa nu eller invänta pengar.Vågar man chansa? Sen funderar jag på hur vårens stolekar är... Vet inte om jag ska ta 98 ellr 104.Min 3åring har varit 92cm men bergis att hon vuxit litegranna.. 15kg. Svårt svårt..
    Jag har 98 till min tvååring, förvisso rätt lång överkropp men är nog strax under 90cm skulle jag tro och den sitter perfekt. Får vika ärmarna lite men det är precis rätt längd i midjan.
    Buttelina skrev 2009-04-03 23:27:47 följande:
    shoppar lite brb
    vaaaaad???
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-04-03 23:35:15 följande:
    eller hur det är midjan som blir kort! jag måste snart sälja alla 92or jag shoppade dessa vackra har suktat lääänge nu shop.textalk.se/se/article.php?id=4841&art=92...
    Aah, fina!!
    Ja det är ju det, jag har redan fått sälja alla fina 92:or
    Stackars Isabel, hoppas ni inte åker på magsjuka!! *håller tumsen* Krya på henne!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-04-03 23:45:03 följande:
    fiiina fiiina 92orna jag har 4 st och sööörjer när jag måste sälja dom, men till hösten ryker dom tyvärr isabel sa att hon mådde illa redan imorse, men sen har hon varit som vanligt hela dagen... enda tills ikväll.. hon åt som vanligt men sen sa hon att hon var kräkig hoppas bara det var något hon fått i sig
    Ja jag hade tre, varav två nya helt underbara från salgen som inte ens hann användas en endaste gång innan de var för små *sörjer fortfarande* Att han växt sååå mycket, förra året kunde han ju ha 80 hela sommarn lixom...

Men dte har gått mycket underliga magsjukor det senaste... *usch* Hoppas hon bara fått i sig ngt eller att det är en väldigt mild variant iaf! När O hade nyligen så var han helt som vanligt, kräktes bara en gång sedan fick han lite feber sedan var han bra och halva dagis hade haft samma, mysko.
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-04-03 23:59:05 följande:
    ja det är riktigt skumt! men skönt om det är en sån mild variant vill vara ute juuu. och jag måste till stan och SHOPPA som en tok på lindex har 25% på ett köp och har precis fått besked att de kommit in på dagis i augusti, så har ska inhandlas "dagiskläder"
    Ah har du fått plats till dom nu va skönt!!
    Här har vi inga dagiskläder faktisgt, alla kläder används oavsett var han är.
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-04-04 00:11:02 följande:
    ja det vågar inte jag riktigt... isabel gick ju på dagis ett par månader och jisses vad med fläckar jag är inte bra på att få bort fläckar heller. en dag hade hon en vit topp med svart kjol med vita prickar och hon var inte ens två år och de hade ätit tomatsoppa UTAN haklapp
    öeh OJdå
    Fast jag måste erkänna att de är nog duktigare på dagis att skydda kläderna än vad jag är hemma, vill han äta utan haklapp får han det, tar aldrig på förkläde när han målar osv. Fast så är han rätt petig iof och hatar kladd
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-04-04 00:25:21 följande:
    åhhh underbara färgglada söta skatten sååå fin ooops vad kl är mycket måste knoppa Sov gott
    Tack {#lang_emotions_sunny} Sov sött
  • Fantastiska Skatt
    LillaÄrtan skrev 2009-04-04 00:27:44 följande:
    Tjejer... Nu maler jag, jag vet. Men vill ni hjälpa mig?Jag velar mellan en lila lurv + katvigmössaeller en rosa + denna mössan högst upp längst till höger, supersnygg med blommor i rosa, gult, turkost osv.. www.frithiof.net/Bilder%20till%20hemsidan/Mam...
    Lila och Katvig tycker jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12