Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-08 22:30:33 följande:
    jag har bara klämt (och har provat en klänning från förra våren) tshirtsen verkar ganska normala. tycker man kan gå upp en strl. velourbyxorna såg mer normala ut i strl än i höstas och klänningarna är något stora tycker jag. (men det tycker inte loveliva) de krymper dock lite i tvätt sa bubblan. så ta den strl barnet har?!kanske inte så mycket hjälp
    {#lang_emotions_dreamer}
    Får se vad jag tycker om velourklänningen som kommer i morgon Eller är det så att min lilla skrutta helt enkelt har växt {#lang_emotions_surprised}
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-03-08 23:09:59 följande:
    HEllo girls Vad händer här då?
    Hej *vinkar*
    Här verka inte hända så jätte mycket, jag har gått mellan Beck och datorn
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    jojoa75 skrev 2009-03-08 23:13:17 följande:
    Gokväll!!!!Eller god o god...Har känt mig halvkass hela dan, trott att jag bara varit trött. Körde på som vanligt, två träffar, go fika mmNu har jag feber o mår ILLA.... hoppas jag inte spyr, jag HATAR att spy... Kräkte typ 10 - 15 ggr per dag när jag var gravid med Lucas, hypemesi. Från dag 0 (eller så kändes det iaf) fram till v 35...Tycker så synd om mig själv..
    Huuuaaa hoppas du inte blir magsjuk !!!
    JAg har också kräkfobi, värsta jag vet...
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-03-08 23:20:33 följande:
    haha Nää verkar rätt dött. Fast iof hade man varit vettig skulle man ha lagt sig nu.. Mend etta är enda "Susanne" tid jag har..
    Får nog vara vettig nu och gå och lägga mig

Natti natti
    Underbara älskade barn
  • loveliva

God kväll

JAg har blivit helt kääääär i nya lila/vita katvig velourklänningen {#lang_emotions_heart} Sååååå fin !!!!

Men Butte, jag tycker INTE den är stor i stl den heller Stl 80 passade jätte bra på Hilda nu Måste nog ha en i 86 också {#lang_emotions_dreamer} Vill ha en till hösten också.

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Buttelina skrev 2009-03-09 21:35:27 följande:
    visst är den fiiiin. nä den var inte lika stor. men kolla på den gul/gula på isabel i bildis. den är mycket större
    Isabel är sååå fin i klänningen Fint med aquaflower till !!!

Men var den lite trång att få över huvudet på Isabel också ?
    Jen80 skrev 2009-03-09 21:34:25 följande:
    har du bild???
    Nä tyvärr Men kan fota i morgon, för hon ska ha den på sig då
    Ava MÅSTE ha en sån !!!!!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    SmillaMilla skrev 2009-03-09 21:44:27 följande:
    Superfin shopping!
    Tack !
    Jen80 skrev 2009-03-09 21:42:20 följande:
    Men vilken stl ska jag ta till Ava då?! De velourklänningarna hon har från hösten är ju stora och särskilt vid axlarna. Är den här smalare där?Äh, stl 86 lär ju dröja länge innan hon kan ha. Hon är ju inte ens 70 cm .
    Stl 80 blir nog jätte bra till Ava
    Ja denna nya är mycket bättre i halsen, var tillochmed lite trång att få på och då har Hilda litet huvud, men den sitter jätte fint i halsen. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP !!!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Jen80 skrev 2009-03-09 22:07:59 följande:
    Ny vårigare bild
    Tindrisen03 skrev 2009-03-09 22:01:56 följande:
    Du har ingen bild med den på?
    Nej provade bara lite snabbt innan läggdags, men i morgon ska hon ha den på sig så då kommer foto

Konstigt det blev med citeringen nu

Jen -- fiiiin ny presbild !!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva

God morgon

Hoppas ni alla har det bra, trots att en del har fått massa snö. Snö vill jag INTE ha nu...här är barmark men ganska grått & trist, hoppas solen kikar fram lite idag {#lang_emotions_sunny}
    La in bilder på Hilda i katvigklänningen i bt. Älskar den klänningen !!!

Underbara älskade barn
  • loveliva
    lillronya skrev 2009-03-10 08:56:55 följande:
    Klänningen är jättefin!! HIlda med såklart.
    Tack !
    Såg dina fina barn ute i vårvädret, sååå fina !!! Härligt att ni redan har snödroppar, snart är ju våren här på riktigt {#lang_emotions_sunny}
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12