Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-01-25 20:42:11 följande:
    Härliga bilder på fina barn och kläder i BT även om Pappa Ängeln lyckats med bästa kombon Tänk sen när Liam blir stor.."Titta så fina kläder mamma klädde dig i och titta här vad pappa tog på dig de få ggr han fick chansen"
    Ha ha, jaaaa, det är ju inte att ta fel på vem som klätt på honom iaf
    Fast jag gillar nog mer body över byxa modellen, den är skön
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-25 21:45:39 följande:
    Åhh synd att du missade den fina Felskriven och särskriven Små folket.. Fattar inte varför en del envisas med att kalla det just SmåfolketSjälv ninjade jag dyyyrt tack vare en annan ninja även kallad Butte
    Vad ninjade ni för nåt? *nyfiken i en strut*
  • ängeln83

Godkväll sötnosar.

ÄNTLIGEN KVÄLL. Har haft en fullspäckad och halv jobbig dag, jobbade 6-12, försökte sy nya gardiner, gav upp ganska så fort då Liam MÅSTE vara på köksbordet och helst på symaskinen, hade lite folk här på fika. Försökte få Liam att sova från kl 18.30 tills nu, trots att han varit vaken sen kl 7 imorse *suck*. Dessutom är han världens trotsigaste just nu, gör precis allt han inte får så mamman är ganska trött i skallen just nu.

Några roliga news man kan pigga upp sej med?

• ängeln83

lillronya

Ah, var precis där o kikade, tyvärr inget som lockade. Vill ju ha Katvig news ju

• ängeln83

Hallå igen, var tvugen o kolla lite på Bonde söker fru bröllopet, Emma är ju trots allt härifrån och gammal klasskompis med min lillebror

• ängeln83

Tjolla

Har ju glömt o skriva till dej, gröna velorisarna var tyvärr slut, fanns bara i 122 men dom såg liiiite stora ut

• ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-01-26 21:16:51 följande:
    Ängeln: Jag var oxå sugen på den Småfolkströjan på T men fick inse att mitt egentliga köpstopp (som jag bröt tidigare ikväll ) skrek ajabaja Känner mig nästan duktig
    Duktig du är Jag var super sugen på den men la min gräns vid 200 kr, antar att jag är sugen på mer nyheter egentligen.
  • ängeln83

Är grymt shopping sugen just nu, snokar i shoparna för fullt men hittar inget Gråter

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-01-26 21:43:42 följande:
    Hittar inget?! Halåååå! Liam behöver mer Molosar! Jag hörde hur han sa att han ville ha mer bilmolosar....
    Näääää, hittar absolut ingenting
    Vilka bilar menar du?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12