Inlägg från: seadwarf
|
-
-
Nu får ni sluta lägga in bilder på alla fiiiiiina moloklännigar i BT!!!
.. får ju världens ångest.. vill ha!! men har dessvärre inte råd
.. inte kan jag låta bli att kika heller ;p..
*tittar o suktar* -
det ska vara en pil... testa att högerklicka direkt när bilden håller på att öppnas, funkar ibland för mig.. eller prova att högerklicka på olika ställen på bilden där det är en pil.. ibland funkar det inte på mitten för mig.. hehe...
-
testa mitten av bilden men lite högre upp, verkar funka bäst för mig ;p... använder du explorer förresten? har för mig att det kan vara strul med firefox annars..?ÖNadja skrev 2009-02-17 15:38:36 följande:När jag är på mitten av bilden blir handen en pil, men jag får ändå inte upp nå kopiera alternativ..
-
Tofflan - Om du orkar så öppna BT i ett annat fönster o kika på den här bilden av Emelie bredvid den nedersta på Noel.. hehe, de har ganska lika drag..?
... inte helt OT, hon har ju Katvig på sig iaf ;p...
(hittade ingen klockren bild eller från samma håll som Noel kollar, men den får duga.. öppna bilden annars ser hon helt hoptryckt ut ;p)
kanske bara jag som lurar ögat.. hur som helst är han både söt o välklädd
preggi - så fina härligt blå ögon dina barn har!.. fina klänningar med, särskilt dalmatinerna
bybo - söt kille o fina kläder! :)
jen - dina barn är lika härliga som vanligt!
ängeln - hehe, vad rolig han är.. sådär håller hampus också på.. man kan inte vika nånting ojämt eller så, då får han fnatt...
önadja - synd på storlekarna, men fina kläder ;)
nikki - söta systrarna!
flowerpower - fina bilder
det var lite uppmärksamhet till senaste sidans bilder i BT ;P....
-
HeheDuntoffla skrev 2009-02-17 22:46:27 följande:Ja du har nog banne mig rätt! Samma hårfärg och något med själva uttrycken. Jag tar det som en komplimang å Noels vägnar då din Emelie är så söt De kanske har äktenskapstycke
.. tar det själv som en komplimang också för Noel är precis lika söt han!
.. Har tänkt på det nångång förut.. men nu var jag tvungen att leta upp nån bild där hon var lite lik ;p... Aa, haha.. man vet ju aldrig, vi bor väl inte såå långt bort från varann heller? De kanske kommer hemdragandes med varandra om några år *s*
-
haha, nu blire catfight här mitt i natten *s*... den här tråden är så skön... nångång under dygnet blir det alltid en stund av "efter fem humor"stökmamma skrev 2009-02-17 23:03:22 följande:ereu de då???
-
smurfen - får jag också glutta? ;)
-
massa fint var det därRååsa Smurfen skrev 2009-02-21 00:24:58 följande:så klart fixa det
-
tack för tipset, den fick flytta hittinkerbell74 skrev 2009-02-21 12:40:10 följande:Tips! Bra köp nu.www.tradera.com/Sot-troja-Kitten-fr-Molo-NY-m...(inte min)