Inlägg från: seadwarf |Visa alla inlägg
  • seadwarf

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Zvartaliljan skrev 2009-02-21 13:47:49 följande:
    hej tjejer! Här gjorde jag misstaget idag att åka in till stan utan att lyssna på nyheterna först...tog en halvtimma innan jag kom fram till Pixiekids! och sen en halvtimma ut igen. hela stan var ju avspärrad och jag min idiot visste inte vad som hänt alls, stor brand ju. Kände mig superdum
    vart är det du bor? är det här?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4470412.ab

usche
  • seadwarf
    Buttelina skrev 2009-02-23 00:03:33 följande:
    söt!! vilken dyr dock
    aa, det verkar så...

haha, visst var den
  • seadwarf

Hej mitt i natten.. ska väl gå o lägga mig snart...

La in en bild på Emelie i BT..

Vad massa finfiiiina garderobsbilder ni lagt in ett par dar nu! *dregglar*... massa söta barn också! kul att följa alla

Fick ett mail idag om att Emelie har kommit med hos Stockholmsgruppen :).. ska dit på torsdag så får vi väl se om hon kan få "modella" ett par gånger sen precis som brorsan ;p.. Jag gillar ju fina bilder ...

• seadwarf

Gokväll

Jag behöver smakråd.. ska in o fota Emelie hos Stockholmsgruppen imorgon o kan inte bestämma vad hon ska ha på sig...

Nåt av detta..?

Hm.. massa kläder i tvätten med ju {#lang_emotions_undecided}... jag behöver fler leggins o så att matcha med märkte jag... Eller ska jag ta nån heldräkt bara.. eller...??

• seadwarf
    Svar på #35933
    Buttelina skrev 2009-03-04 23:08:09 följande:
    kollade ditt galleri och jag tycker hon är fin i sorbet, molos älgar eller nanoou rosa spalsh. av det ovan säger jag poetry
    mm, sorbet är så stor på henne bara.. och just nu är hon såå smaaaaal :/.. det är nästan så man ser ryggraden genom kläderna .. hon gick ju ned i vikt sist hon var sjuk.. så hade hon precis gått upp igen.. o så blev hon magsjuk förra veckan så nu har hon tappat massor igen.. har ingen bebishull alls.. lillpluttan... hon passar i cerise o starka färger bäst tror jag.. Älskar iofs rosa splash också, men den har hon skavt ett litet hål på rumpan när hon skuttat omkring ;p.. Älgarna hänger på tork.. hm...
    Rååsa Smurfen skrev 2009-03-04 23:08:59 följande:
    vad är stockolms gruppen ? ialla fall tycker jag antingen setet med poeitry eller det med klänningen med bakelsen ,är ju så sött med klänning på bild
    mm, poetry är ju en favorit .. visst ska jag ha byxor till isf o inte bara suiten, ser inte lika mkt "bebis" ut då.. kan inte komma på vad jag skulle ha för tröja under bakelse tunikan.. kanske ha den bara som den är isf o nån kofta över när vi åker dit.. Stockholsgruppen är en typ modellagentur.. Hon har kommit med där o de ville träffa oss o ta lite bilder.. 
    isako skrev 2009-03-04 23:09:56 följande:
    Hade tagit 1:an. Skall ju vara så "lugnt" som möjligt så att fotona blir så bra som möjligt. Absolut. Har mailat henne o bett henne lägga undan ett par. Hoppas hon ser det direkt.. hmm ringer henne nog också för att vara säker.. hon är lite snurrig
    aa.. iofs.. hehe.. fast hon brukar kunna bli fin i lite mönstrat med.. *beslutsångest*
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-04 23:10:31 följande:
    Pling Poetry! Tycker jag
    Då var det alltså tre röster på poetry

• seadwarf
    trunken81 skrev 2009-03-04 23:14:21 följande:
    Svårt Jag är svag för poetry, men klänning är ju så fint på bild!
    Hehe, då tycker du som mig då ;p.. Kan iofs poängtera att lilla damen inte står själv än, så klänning kanske inte riktigt kommer till sin rätt?
    LA Woman skrev 2009-03-04 23:17:17 följande:
    Tycker att det är såå fint med klänning på bild, så Nanoou eller Me&I-klänningen röstar jag på.
    mm.. åh, jag får nog sova på saken *s*

Vad ni är snälla som tar er tid att svara .. er kan man alltid lita på! {#lang_emotions_flower}
  • seadwarf
    Buttelina skrev 2009-03-04 23:28:30 följande:
    Ta INTE 86/92. det har jag till min grabb som är 90 lång och väger runt 13.5 kg. han är snart 2 år hänger älgarna på tork så är de ju torra tills imorgon hon är sååå fin i dom Har stackarn blivit så smal du får ge henne lite grädde
    mm, hon är som en liten tandpetare ungefär {#lang_emotions_undecided}... försöker få i henne lite extra fett o så.. kruxet är ju att hon äter så dåligt när hon är sjuk.. o när hon varit dålig i magen har jag ju inte kunnat ge vad som helst heller.. Jag ammar fortfarande så hon får ju i sig vätska iaf, men verkar inte lägga på sig av det... Hoppas hon får hålla sig frisk ett tag o äta upp sig lite.. nästan läskigt att hålla henne för hon känns så ranglig {#lang_emotions_frown}.. knakar gör hon också.. vet inte om jag nämnt det? Får nog snart bli ett läkarbesök så det får kolla igenom henne Ordentligt.. När hon är frisk äter hon bra o är pigg o glad fast hon är smal iaf :)... pluttan...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12