Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hellu i tråden

Hoppas det nåt?

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Har fnulat med massa T auktioner och har massor kvar att lägga ut, men frågan är hur många man orkar på en gång liksom? Risken är väl att man bara rör till det nån stackare kanske får fel plagg eller nåt

• RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-01-11 17:28:39 följande:
    noop letar så jag blir blå efter pärlor & koppar i stl 92
    Hm... De kommer säkert till fler shoppar i veckan tror jag *håller tumsen*

Men är det inte himlans dumt egentligen, shopparna tar inte in suits i 92 och knappt annat i 92 heller???  *fattar ingenting*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-01-11 17:30:28 följande:
    Det där funderar jag med på... Hur många fixar man innan man skickar fel?
    Hej

Jag hoppar inget jag heller Nu är det total tömning som gäller o gissa vad.. Jag ska sälja ca 30 suits nu Förvånad Ska sakta men säkert göra mig av med dem en efter en, *avvänjning pågår* 

Å jag vet inte.. Nu har jag 24 st ute och det är väldigt många på en gång för att vara mig..Liljan hade väl typ 60 ute en gång å det hade jag aldrig fixat!!
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 17:34:26 följande:
    Man fixar många- jag brukar ju ha en 50st i rullning när jag väl får tummen ur
    Å shit!!! Är det inte rörigt och svårt att hålla reda på allt runt dem? 
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-01-11 17:35:29 följande:
    Wow! Vad du är duktig. Suitsavvänjning kan vara riktigt svårt!JAg har 15 auktioner ute. Tror jag lägger ut några till lagom när dessa går ut...60! det hade jag inte klarat av!
    Ja visst e jag   *mallig*  Men fyyy va det skär i hjärtat när man plockar dem ur samlingen  "du åker nu din fina fina lilla suit, puss o kram och ha de bäst"  Å jag saknar dem sååååå!! Nästan tomt på suits hyllan    Bubblan är stor tjej nu och annat får ta deras plats *snyft*

Ska lägga ut ett par till senare, men sen får det nog dröja till Februari innan nästa laddning
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 17:40:31 följande:
    Nä jag börjar bli luttrad och plocklistan skriver jag ut och bokar för varje gång någon har betalat-annars hade det nog blivit snurrigt ..är dock sämre på att meddela att paketet är skickat när jag har haft så många ute..
    Aha.. Jag skriver allt för hand i "Traderablocket" vi har ingen skrivare nämligen Det låter dock himla smidigt med utskrift  *önskar mig en skrivare*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-01-11 17:41:46 följande:
    Jätteduktig!Vilka får åka? Några intressanta?
    Tror det är nån du frågat om iallafall
    JuliaochNelly skrev 2009-01-11 17:41:52 följande:
    ååå innan jag kilar måste jag kolla har du lust & gb mig ditt alias på T ?
    check my pres
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-01-11 17:42:31 följande:
    Jag har haft 50 ute som mest men det känndes lite mycket tycker jag. Just nu har jag 35 st, tycker det är mer lagom.Hej hej på er förrästen
    Ja, 50 med avslut samma dag vettesjutton om jag skulle fixa    *sönderstressad mamma*

Hej på dig
    nikki2006 skrev 2009-01-11 17:43:37 följande:
    jag skriver också förhand men det är lite jobb med det. Önskar också skrivare
    Ja, det är ju det som tar tid liksom.. Vinnarmailen har jag färdiga på datorn och bara kopierar in, tar 5 sek..

MÅSTE ha en skrivare nu alltså
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12