Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

hej tjejer

sitter och fnular på vad man ska köpa av vårens molosar  hade 41 plagg på listan och är nu nere i 38, men måste ner några till, för detta kommer landa på ca 13000.- å de är lite för mycket

Funderar på att strunta i Dalmatinerna knapptröja långärm, för ja tror inte det är Bubblans stil.. Å sen måste lite mer bort åxå förstås

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Underbara bilder i bildis!!! Massa tjusig hopping och helt bedårande barn

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-01-12 18:06:00 följande:
    haha den listan var ju lagom skriv upp listan här så ska jag hjälpa dig rensa
    eller hur liten nätt lista

Ska kopiera in min lista så får du hjälpa mig att plocka bort lite Flört
  • RååSa BuBBlan
    maugu skrev 2009-01-12 18:07:43 följande:
    Fråga; vet du hur  det rosa på dalmatin skiljer mot det rosa på kopparna?Byxkanten tex..om det är samma rosa eller om det skiljer mkt..tänkte om kan kombo koppbody med dalmatinbyxa tex..
    å det är inte alls samma!! kopparna är cerise och dalmatinerna KNALL NEON
  • RååSa BuBBlan
    maugu skrev 2009-01-12 18:08:42 följande:
    Jisses förresten-41 plagg..håller med Butte-låt oss se listan
    Kommer snart
  • RååSa BuBBlan

Äsch!! de går inte å få in den   å de är för mycket å skriva...

Men iallafall så velar jag på kjolar tex och junior tröjor.. Junior tröjor e ju rätt dyra och Bubblan kan ju ha baby, men junior e ju söta med tex knapp i halsen.. Och tror ni Bubblan kan ha kjol 92 i sommar? Å leggings tex.. har 6 par leggings på listan, 4 av dem har jag ju i babybyxa, men leggings e ju finare till tex tunika... Hjälp mig tänka ekonomiskt och ändå få till det mesta jag vill ha

• RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-01-12 18:16:14 följande:
    jaap en swift tror jag har lagt undan en på 1 klass idag...och buggan åkte nyss*snyft* lite vemodigt men gubben vägrar 2 vagnar
    så det blev en UJ till slut  
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-01-12 18:22:35 följande:
    men åhh vad svårt fasiken skriv upp listan lite snabbt är så jädra nyfiken lättare att hjälpa dig då
    lite snabbt    jösses!!!

ska se om jag kan få till nån "enkel lista" då
  • RååSa BuBBlan
    maugu skrev 2009-01-12 18:23:46 följande:
    Spontant tycker jag så här: om kjol (vilket jag tror Bubblan skulle bli så fin i)så hoppas byxorna och satsa på leggings..(jag är dock lite partisk då jag tycker byxorna är pyjamas men hade för en gångs skull tänkt matcha men nu är ju rosa och rosa "fel").Jag hade nog kört på juniortröjor sista kolllektionen om de passar henne och sedan legat på span på junior på T Det var mina synpunkter..

Å men jag verkligen älskar Molos babybyxor och Bubblan åxå (hon drar alltid upp dem till knävecket, gillar svala ben) å sen har vi redan köpt flera av dem åxå

ska se om jag kan slänga ihop en "snabb lista" så får ni tycka till

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-01-12 18:25:21 följande:
    jag har tänkt så här när jag minskade ner min lista. att jag begränsade mig till en outfit per print. så har du nått i body byxa så måste du inte ha det i tunika leggings också..
    tänkte så jag åxå först, men sen är det ju bra med långärmat just nu och fram till Mars April, sen är Bubblan lite större och det är varmare ute och dom finaste printen vill jag ha då åxå, men i annan form

Linnen och kjol/kortbyxa, klänning, tshirt blir det ju under sommaren..
    maugu skrev 2009-01-12 18:25:58 följande:
    så rörigt skrivet-bebis i famn som knorrar..kjol+leggings, baby denna kollektion och span på T på junior..alt välja print åt dig dvs kanske ngt print du kan hoppa..
    förstod trots baby i knät
    Tjollabolla skrev 2009-01-12 18:26:48 följande:
    Men ååå jag fattar inte hur ni kan skriva listor, hur tusan vet ni allt som kommer?!
    av det man sett vet man ju, vissa får man gissa och hoppas att de kommer, vissa har berättat osv, så hyfsad koll har jag allt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12