Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003
    Nova76 skrev 2009-01-24 21:39:07 följande:
    Det är nog bäst att sluta shoppa Molo nytt och spara pengarna till allt annat fint som också kommer!
    Tänk att man alltid gör så varje säsong Shoppar för mkt av det första som kommer så man nästan glömmer bort att det kommer massor med andra fina märken också!
  • isold2003

Nu har jag shoppat, kunde inte låta bli. Det blev de gröna sneakersena från M.A.T och så de halvhöga blå som jag kikat på hela hösten men aldrig köpte, och så lite strumpor. Det fick vara värt frakten från Danmark.

• isold2003
    snigelina skrev 2009-01-24 21:52:44 följande:
    www.ejsikkelej.dk Där finns hela kollektionen
    Jag gillar verkligen fjärilarna, underbara! Synd att jag har en sån grisig son Uggla i träd är också jättefin men den färgen kändes inte så somrig Fundersam Som badbyxa kan den nog få flytta hit så smångingom iaf.
  • isold2003

Åh, på miniature.dk finns den kollektionen också. Vad seg jag är, har inte tänkt på att leta runt tidigare. Som vanligt blir det jackor från M.A.T till pojkarna i vår, älskar dem!

• isold2003
    trunken81 skrev 2009-01-24 22:01:11 följande:
    hejhur lång tid tycker ni det är ok att vänta på ett vinnarmail? Jag vann en auktion för (4?) dar sen eller nåt sånt, verkar lite segt....
    Skriv och fråga, det har hänt mig att vinnarmail hamnat i skräpkorgen och en gång när jag hade massor med auktioner missade jag faktiskt att skicka ett mail Generad
  • isold2003
    Preggi skrev 2009-01-24 21:44:07 följande:
    Vi har bara den gula. Jag gillar inte passformen...
    Fy vad läskigt det är när de försvinner sådär!! Tur att ni hittade henne så snabbt. Värsta mardrömmen!
  • isold2003
    Preggi skrev 2009-01-24 22:08:46 följande:
    Men vi hittade henne inte så snabbt.. Nu kommer det bli koppel och gps tracker.. Vart var det du beställde ifrån?
    Förlåt, jag missuppfattade, ännu värre! Gps kanske inte är så tokigt! Jag beställde från Prinsessebutiken till slut. Det kommer säkert i svenska butiker nästa vecka men jag kände mig spendersam ikväll
    Jen80 skrev 2009-01-24 22:03:42 följande:
    God kväll!Sitter här ensam med lite nachos och dip medan sambon är och skjutsar sin syster in till stan. Ska kika in på Rackamajas rea tänkte jag, men får inte shoppa *sitter på händerna*. Ingen snäll som har lust att lägga in mina bilder i BT som jag länkade till? Lite många kanske ... Kunde inte bestämma mig . Har ju plus, men den här datorn är knäpp .
    God kväll! Gott med nachos! Kanske ska hämta en skål jag med Jag ska försöka fixa dina bilder.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12