Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-24 22:23:07 följande:
    Godkväll flickor!Shoppar ni ikväll? Milo tackar för alla komplimanger han fått om hängselbyxorna Han har haft dom hela dagen och varje gång jag sett honom tänker jag "oooh vad söta dom är...!" Massa massa söta barn och fin shopping i bt! Jag blev såå sjukt sugen på bubbelbilarna efter att sett Noel, jag som inte ens gillar rött . Frågar igen nu när det är lite fler inne. Jag har köpt på mig lite många molo byxor... Vet inte vad jag ska matcha dom turkosa med stars och dom gröna med vita stars. Nån som har ngt tips? Pops gröna baströja funkar nog till dom turkosa... Men vad har Molo tänkte att man ska matcha dom gröna med? Nån som vet?
    Grön/vitrandiga tröjan med ficka?
  • isold2003
    Jen80 skrev 2009-01-24 22:33:30 följande:
    Tack söta du !Åh, jag har nog blivit MAT-frälst!! Har inte shoppat nåt dock (förrutom Avas rosa vinteroverall till nästa vinter), men det finns sååå mycket jag skulle vilja köpa!! Till Ava finns det grymt mycket fint och även till pojkarna. Har inte kollat så mycket på det märket tidigare för jag tycker det varit så dyrt, men nu kan jag inte låta bli ... Måste nog köpa nåt snart!
    Mmmm, de har MKT fint! Superfint gult till tjejer nu i vår  http://www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=16257
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2009-01-24 22:36:58 följande:
    Jag är inte så förtjust i tuggumisarna  *duckar*
    Haha, ingen fara! Min lille fick den långärmade tuggummitröjan idag och han blev supernöjd, lördagsgodis på tröjan liksom
  • isold2003
    Jen80 skrev 2009-01-24 22:41:44 följande:
    Åh, den är underbar!! En klänning i det mönstret mmmmm... Jag och mina klänningar !!
    Klänningar är fiiint! Om jag mot förmodan skulle få ett barn till och det blev en tjej skulle det vara klänning året runt
  • isold2003
    Jen80 skrev 2009-01-24 22:39:24 följande:
    Nån som vet hur dessa är på? Såg ett par snygga MAT-jeans nån gång antingen på en skyltdocka eller ett barn (kommer inte ihåg) som satt jättefint, men vet inte om det är dessa...se.rosaogridderen.com/children/mini-a-ture/bo...
    Jag har inte provat deras jeans, vet inte hur de sitter tyvärr.
    Buttelina skrev 2009-01-24 22:39:48 följande:
    jag köpte inget på rackamajas rea . vill ha 50% annars får det vara sparar mig till katvig nu
    Duktigt
  • isold2003
    Jen80 skrev 2009-01-24 22:44:40 följande:
    Liam fick linnet idag och är sååå nöjd med det ! Han vill ha tröjan också, men det vill inte jag ...
    Linnet är superfint!! Tyvärr vägrar ju min stora kille att använda linnen Lillkillen har redan så många linnen så det fick bli tröja till honom. Han har drygt 10 linnen och ändå la jag ut 11 st på Tradera Förvånad
  • isold2003
    Jen80 skrev 2009-01-24 22:49:28 följande:
    OJ!! Jag vill ha en massa fler! Ångrar att jag inte tog stl 116 till Liam. Nu blev det 110 och det sitter säkert som det ska men det hade verkligen inte gjort nåt med ett större.
    Jag går upp 1-2 strl på Molos linnen, de är verkligen tighta i modellen men det är ju snyggt också.
  • isold2003
    Buttelina skrev 2009-01-24 22:54:44 följande:
    oj du gillar linnen du fast din lille grabb är sååå jädra fin i dom
    Tack  Visst är han! Till och med maken håller med Han har fått cubacarslinnet och ska få spacelinnet och jag funderar på dinolinnet med. Plus trollsländorna, de höll jag på att glömma, finaste Molotrycket den här säsongen tycker jag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12